Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 98

Hey lezers van me (:
Hier is het volgende hoofdstuk al en hij is een ietsiepietsie beetje langer (:

Groetjes magiclove

Demi pov:
De volgende ochtend, of zeg maar eerder middag werd je wakker. Tom lag nog naast je te slapen met zijn mond een beetje open wat er ongelooflijk schattig maar toch ook weer ongelooflijk sexy uit zag. Je streelde zijn wang en drukte er speels in met je wijsvinger. Hij sloot zijn mond weer en begon zachtjes te smakken. Je grinnikte stil en bleef hem porren in zijn wang waardoor hij allerlei geluidjes maakte. Opeens werd de deur open geknald waardoor je verschoot en recht voorover viel, op Tom zijn buik. Hierdoor schrok ook hij wakker en vloog overeind waardoor hij jou verbaast aankeek. Je ging snel terug rechtop zitten. Jij: “Het was zijn schuld.” Je wees naar Bill die al lachend onschuldig zijn armen in de lucht stak. Bill: “Ik deed niks.” Jij: “Je liet me schrikken, welke malloot komt dan ook zo de kamer instormen?” Je zag Bill trots naar zichzelf wijzen waardoor je jezelf een facepalm gaf. Er scheelde echt iets aan die jongen. Bill: “Komen jullie ontbijten?” Jullie knikten en toen verliet Bill de kamer weer. Jullie kleedden jullie snel om en je stormde naar beneden toe. Jij: “Bill?” Bill: “Ja?” Jij: “Hoe ging je date nu eigenlijk?” Bill begon enthousiast te vertellen over hoe het geweest was en dat ze terug hadden afgesproken over enkele dagen. Jij: “Geen kusjes?” Bill: “Ehm, wel op de wang.” Tom: “Kom op schijterd, de volgende keer kus je haar echt.” Bill: “Alsof jij zo snel was bij Demi.” Mompelde hij. Jij: “Haha hoezo?” Bill: “Hij was al van de eerste second verkocht toen hij je zag, en dat kan je niet ontkennen Tom. Je werd er zelfs onzeker door en was en nog altijd veel bezorgder.” Je zag Tom rood worden wat er super schattig uit zag. Het was dan wel een stoere jongen maar hij was echt een schatje. Je kneep in zijn rode wangen en gaf hem toen een zoen. Jij: “Wat ben je toch een schatje, trouwens ik was ook meteen verkocht toen ik jou zag.” Je knipoogde en ging toen aan de tafel zitten waar de croissantjes, broodjes en allerlei andere spullen al op lagen. Meteen ging Tom naast jou zitten en Bill over jullie. Georg en Gustav zouden in de loop van de week wel terug komen. Wanneer wist je juist niet, dat gingen ze jullie nog wel laten weten. Na het eten ruimde je met Tom af en toen jullie naar boven wilden gaan zodat Tom zijn gitaarles aan jou kon verderzetten, ging de bel. Je liep naar de deur toe met Tom achter je aan. Waarschijnlijk was hij bang dat het je vader ging zijn. Eerlijk gezegd was je daar ook een beetje bang voor. Je deed de deur open en alsof je over de duivel had nagedacht stond daar ook echt je vader. Meteen ging Tom voor je staan en zette beschermend zijn armen tegen de deurpost zodat hij met geen mogelijkheid langs kon. Vader: “Demi?” Zijn stem klonk vrij brak waardoor je langs Tom zijn zij naar je vader keek. Je zag de spijt in zijn ogen staan. Vader: “Het spijt me, ik had teveel gedronken, ik wou je echt niet slaan.” Tom: “Ik denk dat je beter kan gaan.” Je hoorde een boze ondertoon in zijn stem en sloeg voorzichtig je armen om hem heen zodat hij weer rustiger werd. Je voelde dat hij al zijn spieren had aangespannen maar langzaamaan begon hij ze steeds meer te ontspannen. Vader: “Ik ben je zo dankbaar dat je me hebt tegengehouden Tom. Tom: “Maar beter ook.” Gromde hij. Vader: “Demi? Ik, het spijt me echt, ik wil het goedmaken. Ik zal vanaf nu je keuzes echt respecteren, ook al wil dat zeggen dat je aan dat programma blijft meedoen.” Je keek je vader verbaast aan. Jij: “Bewijs het dan maar.” Je liet Tom los en stapte naar de trap toe om naar boven te gaan. Niet veel later hoorde je de voordeur toegaan en iemand op de trappen stappen waarna de deur van jullie, nou ja eigenlijk Tom’s slaapkamer open ging.

Voor wie eens een kijkje wil nemen (;
http://www.quizlet.nl/stories/141729/bucket-list-ideas/
Dit is mijn nieuwe story, nou ja het is eigenlijk geen verhaal maar gewoon iets leuk en random eigenlijk (:

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    supergoed!

    snel weiter bitte! (flower)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • Luckey

    aahw!!! zo leuk tussen die twee!!!!!

    eigen schuld dikke schuld vader!!

    tom bescherm je wel

    snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen