Foto bij proloog.

geinspireerd bij het liedje do; i dont wanna be your friend.
de 1e 2 hoofdstukken worden kort maar het zijn ook alleen maar voorstukjes.

-Amber van dijk.
-15 jaar.
-1.60

een gewoon nederlands meisje,dat ben ik.
nou gewoon zo zal ik het niet noemen, gek doen we allemaal wel eens toch?
ik ben geen meeloper, dat zeker niet.
maar wat jullie je afvragen is hoe?; hoe ik in vredesnaam met dé justin bieber een relatie kan hebben gehad.
ik was 13 toen ik hem ontmoette hij was zo'n schatje, stond altijd voor me klaar, we hebben 1 jaar wat gehad, ik heb hem altijd gesteund. ik was er zelfs bij toen hij meedeed aan die zangwedstrijd, waar hij tweede werd.. dat kan hem dus niks schelen.
en nu? zul je je wel afvragen ik heb hem een jaar niet gezien tuurlijk hij betekend nog heel veel voor me, maar blijkbaar ik niet voor hem, ik ben niet zo'n meisje dat hem gaat stalken voor aandacht, nee, het moet van beide kanten komen anders heb je een waardeloze relatie. dat ik hem niet stalk is dus ook duidelijk de reden dat hij het niet nodig vond om even contact op te nemen met zijn vriendinnetje toen hij getekend werd door usher. hij heeft het mij niet persoonlijk verteld, een week later kwam ik erachter doordat zijn moeder me belde. hij had het heel druk zij ze. toen ik hem een week later in een tijdschrift zag zoenend met een meisje. was het voor mij ok helemaal gedaan.
je zult wel denken. hoe is het uitgegaan? nou vanzelf eigenlijk na die keer dat zijn moeder me belde heb ik niks meer van hem gehoord. nu ga ik weer eens naar canada dankzij mijn moeder. hoop dat ik hem niet tegenkom, maar vast niet hij is te druk met zijn sterrenleventje.
trouwens mischien interesant om te weten mijn hobby's; dansen en zingen.
muziek; soulja boy, jason derulo.
favo liedje op dit moment; kiss you tru the phone.
mijn moeder; soms ruzie maar dat heeft iedereen toch wel is?!
vader; hij is verongelukt toen ik klein was.
verder voel ik me soms best eenzaam omdat ik enigst kind ben, maar ik heb best veel vrienden. (: dus ik heb altijd hun nog.


vertel!?, moet ik met deze story bezig gaan of niet. als jullie het niets vinden begin ik niet.

Reageer (14)

  • NizVampire

    nouja ik zal je verhaal maar gaan lezen ;)

    1 decennium geleden
  • NizVampire

    of barbie?

    1 decennium geleden
  • NizVampire

    hannah montana shirt? 0_o

    1 decennium geleden
  • Ferby

    leuk

    1 decennium geleden
  • Protocion

    leuke storie x:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen