Maths
ik schrijf het huiswerk over van Carlijn.
ik had natuurlijk geen tijd om het the maken en van wiskunde snap ik ook niet veel mijn hoogste cijfer daar voor is en 6,2.
''ben je lekker bezig Louise'' hoor ik opeens ik schrik en kijk op het is Wiskunde Leraar meneer Blok.
''ike..eh...'' stoter ik en woord nogal rood heel de klas staart me aan.
''en waarom heb je je huiswerk niet gemaakt''? vraagt meneer blok hij kijkt niet streng hij kijkt gewoon gewoontjes.
''ik ha dhet druk'' zeg ik en kijk naar men schrift.
''jij hebt het altijd druk met je acteer carrieree, snob'' zegt lizzy vals.
ik werp Lizzy en boze blik ''houw je bek trut''
''Lizzy, Louise geen ruzie oke?. Louise ik zie het deze keer dor de vingers maar als je iets niet snapt kan je het altijd vragen'' zegt Meneer blok en loopt weer terug naar zen bureau.
'''zij krijgt geen straf werk? hoe eerlijk zeker aleen omdat ze beroemd is!'' roept Lizzy
ik kan me niet in houden en begin tegen haar te schreeuwen ''houw je bek trut ! je bent gewoon jaloerz ik heb tenminste en leven''!
''ja en famous life ja''! schreeuwt Lizzie terug en gaat staan.
ik kan er niet meer tegen en spring vlo op haar en voor ik het weet rollen we vechtend over de grond.
Meneer blok grijpt in.
''meiden stoppen nu''!.
Reageer (1)
Echt superr
1 decennium geledensnel verder