Hai sorry was bezig mrt liedjes schrijven hier is een stukkie xx :)

Oogpunt van Shania

als ik terug ben en ga zitten zeggen de jongens en..... Ik zeg het ging goed en ik mag over 3 dagen weer naar huis de jongens lachen en zijn helemaal blij...... 3 dagen later pak ik mn spullen en zeg zo ik ga maar weer eens naar mn stomme huis heen rein vraagt hoezo stomme huis ik zeg ik vind mn moeder streng en mn niet echte pa eng omdat hij gewoon niet mn echte vader is en mn echte vader is in de bak geweest dus ja dan zegt Daan opeens je mag wel bij mij wonen ik zeg Daan je hebt 2 broertjes en dan nog ik Daan zegt nou en ik bel gewoon mn erwin op of het mag van hun als erwin heeft op gepakt kijkt Daan blij en zegt oké Dankje doeg papa en hij hangt op ik vraag en....... Daan kijkt sip en zegt eigenlijk mag het ........ Wel en kijkt dan weer blij ik zeg ook wel vrolijk oké Nice maar mn moeder dan dat regelt mn vader en moeder wel zegt daan ik zeg oké laten we gaan ik word gewoon misselijk hier in het ziekenhuis bah de jongens lachen en we lopen naar buiten heen als we buiten zijn belt Daan zn moeder half uurtje later komt de moeder van Daan en stappen we allemaal in alleen er zijn maar vier plekken over dus ga ik maar bij rein op schoot ik vraag ben ik niet zwaar rein kijkt me verbaasd aan en zegt dan nee je bent te dun ik zeg nou Dankje wel denk ik rein glimlacht als we bij Daan's huis zijn lopen we naar binnen heen en komt sam eraan en zegt dan hey Jou ken ik nog je bent op bezoek geweest en we moesten toen allemaal lachen met uhm cachel en jou ik knik en zeg ja en jij wou niet op de foto met mij en cachel rein begint te lachen en zegt dan laten we naar boven gaan we stemmen in en lopen dan naar boven heen.


sorry voor dit kleine stukje maar ik ben bij Daan geweest en ik was letterlijk bek en bek af sorry maar het was wel leuk xxx ps vinden jullie het leuk Please geef reaaaactie x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen