Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 97

Hey lezers van me (:
Hier is weer een hoofdstuk (: en ik dacht, wel het is al een tijdje geleden sinds ik een Tom pov heb gedaan, dus tadaa hier hebben jullie een Tom pov (:
Hopelijk vinden jullie hem een beetje goed (:
Ik ben volop aan het schrijven en ik zal proberen om deze week zeker nog één hoofdstuk te posten (:

groetjes magiclove

Tom pov:
Je schrok toen het geschreeuw erger werd en liep naar de hal toe. Je had verwacht om Demi daar aan te treffen maar er stond niemand. Wel stond de deur wagenwijd open. Je liep naar de deuropening toe en zag toen Demi haar vader die Demi vastgreep. Hij trok zijn hand op en meteen stormde je op hun af. Je trok hem van haar af. Hij keek verstoord op en je begon van alles naar hem te roepen. Waar haalde die man het lef vandaan? Zijn eigen dochter willen slaan en dan nog voor je stoep. Je keek even naar Demi die haar ogen nog steeds bang had gesloten. Je riep nog iets naar haar vader toe voor je naar Demi liep en je armen om haar heen sloeg. Ze reageerde niet, opende zelfs haar ogen niet. Je tilde haar voorzichtig op in je armen en liep naar de deur toe. Je zag hoe haar vader kwaad in zijn auto stapte en vervolgens weg reed. Je deed de deur achter jullie toe en stapte met haar naar de woonkamer toe. Je zette haar voorzichtig neer in de zetel en bukte door je knieën waardoor je nu gehurkt voor haar zat. Je legde je handen op haar wangen en had wel verwacht dat ze nu haar ogen open zou doen maar het tegengestelde gebeurde juist. Ze kneep haar ogen nog harder dicht alsof ze nog altijd een klap verwachte. Je hart bleef even stil staan en je voelde ergens paniek opborrelen. Jij: “Demi? Schatje, doe je ogen open. Hij is weg, hij kan je niks doen.” Toch deed ze haar ogen niet open. Je wou net in paniek Bill bellen toen een deur dicht gesmeten werd. Door het geluid deed Demi nu wel verschrikt haar ogen open en nam je haar meteen in je armen. Ze verborg haar gezicht in je t-shirt en je wreef geruststellend over haar rug. Je keek op toen je iemand zag voorbij huppelen en zag dat het Bill was. Hij had een grote lach op zijn gezicht en hoe blij je ook voor hem was kon je geen lachje opbrengen. Je keek terug bezorgd naar Demi en trok haar dichter tegen je aan. Bill: “Was het zo een enge film?” Jij: “Was het dat maar.” Bill keek nu ook bezorgd naar haar en keek je vragend aan. Jij: “Haar vader was hier.” Meteen kwam Bill aan de andere kant van haar zitten en sloeg zijn armen om haar heen. Je voelde haar spieren even aanspannen maar daarna ook weer direct ontspannen. Hij liet haar los en daarna keek ze voorzichtig op. Recht in jou ogen. Je drukte een kus op haar lippen waardoor ze een klein glimlachje op haar gezicht kreeg. Jij: “Gaat het alweer?” Ze knikte waardoor je jou opgelucht voelde. Na een tijdje was Demi in slaap gevallen. Je zag Bill nieuwsgierig kijken maar toch nog steeds bezorgd. Bill: “Wat is er gebeurd?” Je legde het allemaal aan hem uit waardoor hij grote ogen kreeg. Jij: “Als hij nog één keer komt dan bel ik de politie.” Je zag aan Bill zijn gezicht dat hij het hier duidelijk mee eens was. Daarna bracht je haar voorzichtig naar jullie slaapkamer toe en dekte haar voorzichtig onder. Je ging naast haar liggen en trok haar voorzichtig in je armen waarna je langzaam maar zeker in slaap viel.

Reageer (3)

  • jumbielove

    Verder gaan

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Tom je deed het goed
    Demi heeft mazzel met je

    Leuke dag bill xp
    Snel verder please

    1 decennium geleden
  • KiliXxEagle

    o.O HEftig man.. hoop dat hij wegblijft!

    EN fijn dat Bill schijnbaar een leuke dag had! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen