Eenmaal aangekomen liep iedereen direct de winkel door als thomas en ik gewoon rustig hand in hand door de winkel lopen. “toen we in het park waren heeft een paparazzi een foto gemaakt.. oh ik ga naar die T-shirts kijken loop niet te ver weg hé.” Zegt thomas en geeft me een zoen. Hij loopt naar de T-shirts en ik ga bij Eveline en Sara kijken. Ze zitten te discussiëren over kleren die ze hebben gepast. Toon komt plots aangelopen en komt naast me staan. “zullen we buiten gaan wachten?” vraagt toon en kijkt me aan. Ik knik en volg hem naar buiten. We gaan in het park zitten en ik begin te praten over hem en Stephanie het lief van toon om de stilte te verbreken. “hoe zit het eigenlijk nu tussen jou en Stephanie? Hij kijkt me aan “we zijn nog samen na die ruzie maar willen even tijd alleen.” Zegt hij en kijkt naar de grond. Ik sta op en zeg dat hij niet zo sip moet zijn. Plots slaan er twee armen op mij heen en krijg ik een kus in mijn nek. “hey schatje” zegt thomas en komt naast me staan. “hey” zeg ik simpel en pak zijn hand vast. Hij glimlacht en geeft me een kus op mijn mondhoek.
“wat gaan wij doen?” Vraag ik aan thomas. “naar die kermis daar” zegt thomas en wijst naar een plek achter mij ik draai me om en kijk. “oke als ik op je rug mag”zeg ik. Thomas draait zich om en ik spring op zijn rug. Hij loopt snel de straat over en gaat meteen naar de suikerspinkraam. Hij zet me neer en vraag hoe groot die moet zijn. “Euhm kies maar” zeg ik terug. Hij bestelt een supergrote suikerspin en betaalt. We gaan naar een bankje en zeggen tegelijk: “en nu nog opkrijgen”. “kijk daar loopt de rest” zegt thomas en ik kijk. “wtf een suikespin met armen!” zegt jasper en komt dichter bij dat hij ons ziet “oh jullie zijn het” en hij kijkt sipper. “kom op eet er ook wat van dit krijgen we nooit alleen op.” Zeg ik en iedereen vliegt op de suikerspin af. Na zeker tien minuten was het op en gingen we terug naar het station. Thomas vliegt de trein in met tim, jasper, eveline en sara op zijn hielen maar voor dat ik en toon er in willen sluiten de deuren. Paniekerig probeert thomas de deuren open te doen. De trein begint te rijden en laten mij en toon achter boos slaat thomas tegen de deur.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen