De volgende dag
Ik werd wakker en deed mijn ogen open. Ik ga recht zitten en wrijf in mijn ogen. “mijn prinsesje is wakker geworden zo te zien” hoor ik thomas zeggen. Verbaast kijk ik naar waar de stem vandaan kwam ik zie Eveline Sara Jasper Tim toon en thomas staan. “wat doen jullie hier?” vraag ik. “ah niet blij dan zullen we maar vertrekken” zegt thomas en draait zich om. “nee blijf hier!” roep ik en hij draait zich al om. Hij komt naar me toe en gaat op het bed zitten hij geeft me een zoen en kijkt me aan met zijn mooie bruine ogen. “oeps!” roep ik wanneer ik merk dat ik nog in mijn korte pyjamakleedje zit. Ik loop naar de badkamer en doe mijn zwart kort jurkje aan met zwarte panties en hakken. Ik kam mijn donkerbruine haren en doe make-up op. Ik loop de kamer terug in en zie dat ze mij met open mond aan kijken en ik word een beetje verlegen. “ah daar heb je mijn knappe meid!” zegt thomas om de stilte te verbreken en loopt op mij af legt zijn handen op mijn heupen en kust me. Eveline zegt: “ik wist niet dat je zo kleren had”. ik zeg terug: “ iedereen zit vol verassingen”. Tim kijkt rond in de kamer en zegt: “klaar om te vertrekken?” iedereen knikt en we gaan naar het station.
we zitten in de trein ik zit langs thomas tegenover mij Eveline met Jasper. ze blozen een beetje want ze hebben ongeveer twee jaar een relatie gehad maar hadden door een stomme zet het uit gemaakt. Ik leg mijn hoofd op thomas zijn schouder en hij legt zijn arm over me heen. Eveline en Jasper zijn bezig over wat ze gaan doen in Amsterdam. “wat gaan wij doen?” vraagt thomas zachtjes. Ik kijk hem in de ogen en verdwaal even in zijn mooie bruine ogen. “eerst gaan we nog naar de Fashion clohres shop maar daarna kunnen we gaan doe wat we willen.” Hij geeft een kus en zegt: “dat zien we dan wel weer”. Na een tijdje zijn we er en we stappen uit. Snel volgen we Eveline en Jasper naar de uitgang of dat proberen we toch. Sara zit op tim’s rug en toon staat naast ons. “geef me je hand ik wil mijn prinses niet kwijtraken” zegt thomas en we nemen elkaar vast. We volgen Eveline en Jasper verder naar de uitgang. we lopen verder de stad in en kijken of we niemand zijn kwijtgeraakt. “nou Eveline waar is die kleren winkel? Ik wil een nieuw T-shirt.” Zegt Jasper en gaat op een bankje zitten. “dan moet je niet op een bankje gaan zitten hé volg me maar” zegt Eveline en trekt Jasper van de bank. ik kijk hun lachend aan en we gaan verder de stad in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen