En wat heb je allemaal gehoord in de schuur? Vraagt hij met zijn o zo sexy hese stem. “wat wou je dat ik hoorde?” zeg ik uitdagend. “nou…” en komt naar me toe en geeft me een kus ik leg mijn hand op zijn borst. Onze monden gingen een beetje open en we zoenden. Rustig legde hij zijn handen op mijn heupen en trok me dichter tegen hem aan. “shhtt, we storen” hoor ik tim zeggen in de deuropening. Snel laten we elkaar los en kijken naar de deuropening. Tim toon en jasper komen naar binnen met overvolle glazen gevolgd door Eveline en Sara. Ze zetten de glazen op de bureau. Thomas glimlacht en komt naast me zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en hij legt voorzichtig zijn arm rond mij. “en wat gaan jullie nog doen?” vraagt toon aan Eveline. “nou we gaan bij Emily slapen en morgen pakken we de trein naar Amsterdam” zegt Eveline blij. “mag ik met jullie mee?” en hij knipoogt naar Sara. “nee, duh!” zegt Sara en iedereen lacht.
Na nog een paar uur nemen we afscheid en gaan op weg naar mijn huis. Ik zit druk met Eveline en Sara in een gesprek wanneer ik word gebeld ik neem meteen op en zeg met mijn mond zonder geluid naar Eveline en Sara: thomas. En ze doen hun mond open van verbazing. “hey em, alles goed?” ik antwoord: “ja alles is goed, waarom bel je?” en ik krijg als antwoord: “ik weet dat Eveline en Sara bij jou zijn maar kun je even naar het park komen maar een paar minuten.” “oke maar ik ga wel eerst mijn fiets pakken het is nog maar twee huizen tot zo” “tot zo” en thomas legt af. “meiden ik moet even naar het park nestel jullie al maar in mijn kamer ik ga met de fiets zodat ik sneller thuis ben.”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen