Snel kijken Jasper en thomas naar achteren om te kijken wie het lawaai maakte, toon begint te lachen. Jasper zegt tegen thomas: “kijk je grote liefde is uit de lucht gevallen” en geeft Tim een high-five. “alles goed?” vraagt thomas en helpt me overeind. Hij kijkt me in de ogen , glimlacht en kijkt omlaag. “ja alles is goed” zeg ik en ga op een stoel zitten “jullie mogen verder doen hoor”. Thomas lacht en pakt zijn gitaar. De rest zet zich ook weer klaar. Thomas keek vaak op naar mij en gaf me het gevoel dat we de enige in het schuurtje waren. Na een tijdje waren ze klaar en ze ruimden alles op. “wil je ons even helpen?” vraagt Tim ik vloog op en steek ik Tim zijn gitaar in de koffer en doe die dicht. Snel kom ik recht draai me om en bots tegen thomas aan. Ik kijk naar hem en zeg “sorry thomas”. Thomas lacht en gaat met zijn gitaarkoffer naar buiten. Jasper kijkt en zegt tegen mij met een knipoog: “rustig straks word hij nog bang van u”. “pas maar op dat gy niet bang word” lach ik en volg toon naar buiten. Achter mij hoor ik Jasper lachen en draai met mijn ogen.

We gaan naar toon zijn kamer sara en eveline zijn ook aangekomen. We praten en grappen nog wat en dan vraagt toon tim jasper eveline en sara mee naar onder en ik zie dat hij knipoogt naar thomas die zijn hoofd schud. Thomas staat op en kom voor me op een krukje zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen