Snel fiets ik naar toon, hij geeft me bijles, hij is vandaag jarig en we houden een klein feestje in de schuur maar eerst nog een kleine repetitie. Dit is de vijfde keer dat ik de rest van de band ontmoet. Toon is soort van mijn beste vriend. Ik zag zijn huis en reed de oprit in, ik parkeerde mijn fiets achter het schuur. Ik zag toon kijken en hij glimlachte. Hij vroeg me of ik iets snapte van de laatste wiskunde les en ik knikte instemmend het ging over machten en wortels. Hij zegt dat ik het eerste half uur mij op de zolder van het schuurtje moest verstoppen. Ik keek naar boven en zag dat er gaten waren en vroeg waarom. hij antwoorden als verassing ik zei oke en kroop naar boven en keek door een groter gat naar toon en zei dat ik daar moest blijven. Ik legde mij iets gemakkelijker en keek terug naar beneden.
Hij legt een paar matrassen neer en ruimde een beetje op even later komt de rest van de band binnen. Ik kijk naar hun en zie dat ze hun gitaren pakken en zich neer zetten op de matrassen. Ze beginnen een paar liedjes te spelen na een halfuur nemen ze pauze en ik kijk naar toon en tik op mijn horloge als hij me ziet. als niemand naar hem kijkt Doet hij een gebaar dat ik daar tot na de pauze zeker moest blijven. “hoe is het met je beste vriendin?” vraagt Jasper aan toon. “oh goed hoor” zegt toon en komt op de matras zitten. “heeft ze al een vriendje?” vraagt thomas en ik voel dat mijn hart sneller begint te slaan. “oh, vind je haar leuk” lacht Jasper en geeft thomas een duw. “wat boeit jou da” zegt thomas en duwt Jasper terug. “we weten al genoeg hoor thomas” zegt toon. Op dat moment kruip ik nog wat naar voren om thomas beter te kunnen zien. maar wat ik niet wist dat deze planken konden verder breken heel stom van mij en dat gebeurde de plank brak en ik viel op de matras achter Jasper en thomas die op de rand zaten. Tim en toon stonden tegenover hun en kijken me grappig aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen