026 Louis
"Ik heb dorst, wil er nog iemand iets om te drinken..... Of te eten?" Vraagt Jas voor heel de groep. Iedereen lijkt plots te beseffen dat ze honger en dorst hebben en knikt. Ze zet zich meteen recht en loopt naar de keuken, kort gevolgd door Jack. Gezien we met 7 zijn die honger en dorst hebben besluit ik mijn handen ook maar uit de mouwen te steken en ga naar de keuken. Als ik de keuken nog maar net binnenkom wens ik meteen dat ik beter lui dan moe geweest was. Jas en Jack zitten midden in iets wat belachelijk veel lijkt op een passionele kus. Ik probeer nog ongemerkt weg te komen, maar de kast blijkt korter bij mij te staan dan gedacht, met als gevolg dat het één en ander op de kast omvalt, wat dan weer de aandacht trekt van Jas en Jack. Lucky me!
"Lou!?" Brengt Jas geschrokken uit. "Hey Jas... en Jack... Ik kwam even kijken of ik kon helpen, maar jullie kunnen het blijkbaar wel de baas." Snel draai ik me om en loop terug naar de jongens, dit keer zonder iets te raken.
"Een spook gezien?" Lacht Harry. "Jas en Jack waren.... druk bezig, dus ik heb hen maar alleen gelaten." Antwoord ik nog geschokt. "Wat scheelt er dan?" Vraagt Liam bedenkelijk. "N..niets." stotter ik. God, ik kan zelfs nog niet één woord uitbrengen zonder stotteren. "Was het dan zo erg wat je te zien kreeg?" vraagt Niall een beetje verbaasd van de blik op mijn gezicht. "Je kan het vergelijken met Eleanor en mij.... alleen nog net iets erger." antwoord ik om het hem te laten begrijpen. En net dan begin ik me te realiseren wat er daarnet gebeurde... ik was jaloers. Nu rest me enkel nog het antwoord te vinden op de vraag 'waarom?'. Als ik straks thuis kom moet ik Eleanor maar eens goed verwennen. Het is al zo lang geleden dat ik dat nog eens gedaan heb en ze verdient het ook echt.
Er zijn nog geen reacties.