Hoofdstuk 1: 4 á 5 Maanden Zwanger.
Ik hoop dat dit verhaal een beetje in de smaak valt
Hope you like it!
X
Twee jaar nadat Tim en Sophie hun wonderschone dochtertje kregen genaamd Laura konden ze hun geluk niet op. Ze hadden namelijk een wens, en die was uitgekomen. Ze was gezond. Sophie was thuis bevallen en de bevalling was goed verlopen. Na een paar weken moest Tim weer terug naar het buitenland. Hij was door defensie erop uit gestuurd om de vrede te bewaren in een land waar er net geen oorlog meer heerste. Na ongeveer 1,5 jaar, met om de paar maanden verlof om bij zijn vrouw en dochter te zijn, was hij weer thuis. Dat zal rond December geweest zijn. Vlak voor hij weer weg moest, vertelde Sophie hem, met een lach op haar gezicht, dat ze opnieuw zwanger was! Ze hadden dubbele gevoelens. Natuurlijk waren ze onwijs blij. Maar Tim moest weer terug naar het buitenland… Dus liet hij met veel tegenzin hij zijn familie achter. Na ongeveer 4 maanden mocht Tim naar huis. Niet met verlof, maar omdat zijn plicht daar klaar was. Samen gingen Tim en Sophie naar de echo, in het ziekenhuis. Ze was nu ongeveer 4 á 5 maanden zwanger. Daar was de verpleegster. Ze mocht op een bed gaan liggen, en haar shirt omhoog. Er werd een soort gel op haar buik uitgespreid. ‘Willen jullie weten wat het geslacht van het kindje is?’ Sophie en Tim keken super gelukkig naar elkaar. ‘Natuurlijk! We zijn zo benieuwd! Tim zegt dat het een jongetje wordt. Ik denk een meisje.’ Ze stralen. De verpleegster knikt en gaat met het apparaat over haar buik. Stralend kijkt ze hen aan.
Reageer (1)
klinkt goed!
1 decennium geleden