Titel: Charmed
RPG of MSV: RPG.
Minimum aantal woorden: 300.
Korte omschrijving: Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om het kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
Een (of eventueel meerdere) genres: Avontuur, Fantasy.
De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165395

Titel: Coven
RPG of MSV: RPG
Minimum aantal woorden: 200
Korte omschrijving: Een speciaal instituut leidt mannelijke en vrouwelijke heksen op, zodat ze hun grote krachten onder controle kunnen krijgen en de nieuwe Supreme kunnen worden.
Een (of eventueel meerdere) genres: Fantasy, magie
De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166760

Titel: Het Instituut voor Bijzondere Gevallen
RPG of MSV: MSV
Minimum aantal woorden: n.v.t.
Korte omschrijving: Verschillende (magische) wezens zijn (vanwege de mensen) uit hun woonplaats vertrokken en hebben zich gesetteld op een klein eilandje van Hawaï.
Een (of eventueel meerdere) genres: Fantasy
De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

Titel: Het maanmeer
RPG of MSV: RPG
Minimum aantal woorden: 250
Korte omschrijving: Twaalf jongeren lopen op een dag een meer in waarin demonen leven die ooit voor gek verklaarde dorpsbewoners waren. De tieners worden een met hun demon en gaan opzoek naar de waarheid.
Een (of eventueel meerdere) genres: Fantasy
De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166677

Titel: Satan's Waiting
RPG of MSV: RPG
Minimum aantal woorden: 350
Korte omschrijving: Vier vriendinnen moeten hun schuld aflossen bij Satan, omdat hij hun diepste wensen heeft vervuld. Ze moeten hem en zijn zonen dienen en worden klaargestoomd om met een van hen te trouwen.
Een (of eventueel meerdere) genres: Fantasy
De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165405

Titel: The soulmate experiments
RPG of MSV: RPG
Minimum aantal woorden: 100
Korte omschrijving: Het moment dat je je zielsverwant ontmoet kan je kleuren zien, tot op dat moment zie je alles in zwart, wit en grijs. Het moment dat je zielsverwant sterft, verdwijnen ook de kleuren.
Een groep jongeren, die elkaar nog nooit ontmoet hebben en die allemaal uit de Benelux komen worden uitgenodigd om mee te doen aan een sociaal experiment.De wetenschappers willen er achter komen hoe zielsverwanten werken en of jongeren relaties durven te beginnen zonder zielsverwanten. De jongeren, als ze accepteren natuurlijk, worden in een groot huis neer gezet zonder begeleiders en zullen voor enkele maanden bekeken worden door de wetenschappers via camera’s.
Een (of eventueel meerdere) genres: fantasy, science fiction
De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167894

Titel: The Vampire Hunters [Vol]
RPG of MSV: RPG
Minimum aantal woorden: -
Korte omschrijving: In het kleine stadje Venatori is een school. Niet zo'n gewone school, zoals diegene die bij jou om de hoek staat, maar een vampiersjagersschool. Van de hele wereld komen er kinderen tussen de tien en de twintig om vampiersjager te worden. Niet iedereen vindt dat even leuk, maar daar gaat het niet om. Dit wordt misschien wel het moeilijkste jaar, als er een hele vampierkolonie onder de school blijkt te zitten...
Een (of eventueel meerdere) genres: Fantasy
De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166322

Titel: De Weerwolven van Wakkerdam
RPG of MSV: RPG
Minimum aantal woorden: Geen
Korte omschrijving: "Het is volle maan. De rust in Wakkerdam wordt ruw verstoord door een reeks gruwelijke moorden. De dorpsoudsten overleggen met elkaar: zou de eeuwenoude legende van de weerwolven tot leven zijn gekomen? Het lijkt er wel op..."

Het dorpje Wakkerdam wordt geplaagd door weerwolven en de burgers van het dorp willen erachter zien te komen wie uit het dorp tijdens volle maan veranderen in deze afschuwelijke wezens. De weerwolven doen er echter alles aan om niet ontdekt te worden, maar toch elke volle maan een van de heerlijke dorpelingen te verschalken. De twee partijen gaan de strijd aan, zullen de burgers de plaag kunnen bestrijden zonder het halve dorp te verliezen of beland uiteindelijk toch elke inwoner van Wakkerdam als avondeten op het bord van de weerwolven?
Een (of eventueel meerdere) genres: Fantasy
De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/stories/141461/rpg--msv-lijst/ Het is op een andere site aangezien we niet door mochten gaan op Quizlet, maar het is wel met mensen van Quizlet: We zijn al begonnen, maar er is nog een mogelijkheid om gewoon in te vallen en anders kan je mee doen met de volgende ronde.

Reageer (1)

  • geleninja

    Titel: The soulmate experiments
    RPG of MSV: RPG
    Minimum aantal woorden: 100
    Korte omschrijving: Het moment dat je je zielsverwant ontmoet kan je kleuren zien, tot op dat moment zie je alles in zwart, wit en grijs. Het moment dat je zielsverwant sterft, verdwijnen ook de kleuren.
    Een groep jongeren, die elkaar nog nooit ontmoet hebben en die allemaal uit de Benelux komen worden uitgenodigd om mee te doen aan een sociaal experiment.De wetenschappers willen er achter komen hoe zielsverwanten werken en of jongeren relaties durven te beginnen zonder zielsverwanten. De jongeren, als ze accepteren natuurlijk, worden in een groot huis neer gezet zonder begeleiders en zullen voor enkele maanden bekeken worden door de wetenschappers via camera’s.
    Een (of eventueel meerdere) genres: fantasy, science fiction
    De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167894

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen