'Nagato-sensei en Konan waren net hier.' Zeg ik als ik hem los laat en Hidan op het bed is komen zitten.'Weet ik, ik sprak ze net nog.'

'Ow..Hebben ze je het verteld?' Vraag ik en kijk naar hem op. Hidan knikt. 'Het tehuis staat niet al te ver van de school waar ik eigenlijk hoor te zitten. Ik mag binnenkort terug, dus dan kun je me nog zien als je wilt. De andere idioten die je gisteren hebt leren kennen zitten daar ook.' Grijnst hij maar stopt al snel en kijkt me aan. 'Ik vind het kut voor je. Waarom kom je niet bij mij wonen? We geven je een andere naam, verven je haar, halen kleur lenzen en tada! Nieuw persoon.' Zegt hij met zijn armen in de lucht. Ik lach en schud mijn hoofd. 'Het maakt nu ook niks meer uit. Misschien als ik in dat tehuis zit dat er mensen zijn die me willen adopteren..Ik ga het die mensen in dat tehuis in ieder geval niet makkelijk maken.' Grijns ik en kijk dan op naar Hidan. 'Maar, ik zou wel graag mee willen vanavond en dan als we naar huis gaan het liefst meteen door naar het tehuis, als je het niet erg vind.' Hidan schud zijn hoofd maar kijkt dan even moeilijk. 'Wat?' 'Ik rijd niet graag in het donker. Erg als ik je morgenvroeg breng?' Zegt hij. Ik schiet in de lach en probeer te knikken. 'Pussy! En ja is goed.' Pest ik hem en voel zijn handen in mijn zijde. 'Hahaha! Stop, stop! Ik ga gillen!' Roep ik en spartel in zijn greep. 'Oke, goed. Nou pak je spullen, ik vind dat je mag gaan.' Grijnst hij en staat op, pakt mijn kleren en gooit ze naar mijn hoofd. 'Ik heb je kleding voor vanavond aan Nagato mee gegeven toen ze gisteravond nog langs waren gekomen.' Ik knik en loop achter hem aan als ik ben aangekleed. 'Dan maar eerst naar 'huis' toe.' Zeg ik en trek Hidan mee het ziekenhuis uit als ik de dokter zie aankomen lopen. Lachend rennen we naar Hidan's motor, springen erop en scheuren ervandoor. Nog zacht lachend komen we aan bij mijn 'huis' en bellen aan.

Reageer (1)

  • Poochyena

    aaah liefff xD
    echt schattig is Hidan dan^^
    als hij goed probeert te doen

    tehuis is niet altijd fijn
    Waarom kan ze gwn niet bij Hidan wonen?T^T
    nou.. ik denk dat het daar een bende is en dat moet je alles poetsen de hele tijdxD

    Snelll verderrrrrrrrrrrrr!!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen