Naam:
Dimitris Mathias Timber
Leeftijd:
17 jaar
Uiterlijk:


Dimitris is niet groot, maar ook weer niet te klein. Hij had een behoorlijke groeiachterstand en kwam pas de hoogte in toen hij vijfien werd. Dimitris heeft donkerblond tot bruin haar dat wild alle kanten op staan. Zijn hoekige kaaklijn maken hem dat hij eruitziet als een twintiger. Zijn wat kleindere ogen hebben ene opvallend bruine kleur.
Zijn huid is lichtgetint en vrijwel gespierd. Je kan bij Dimitris niet zeggen dat hij mager.
Dimitris is altijd van de makkelijke kleding. Een blauwe blouse of trui en een donkere spijkerbroek. Zijn rode gympen zijn twee maten te groot. Dimitris heeft extra spieren bij zijn borstkas zitten, wat eerst ongewoon was bij hem, maar door die spieren heeft hij de mogelijkheid om te vliegen.

Innerlijk:
Dimitris heeft door zijn jeugd een zware tijd gehad, hij durfde enkel nog naar buiten te komen en speelde alleen maar met zijn speelgoed dieren. Dit was in de jaren bij zijn oom en tante. Dimitris is erg onzeker door geworden en kwam zelden zijn kamer uit. (Alleen voor eten te drinken.)
Dimitris werd uit huis gehaald en geplaatst in een nieuw gezin, waar hij als een echt kind behandeld werd. Zijn onzekerheid bleef, maar dreef wel mee met de stroom van zijn leven.
Hij was in zijn nieuwe tijd altijd degene inisiatieve dingen deed. Dimitris nadelen waren dan wel dat hij soms iets te sociaal is en de mensen aan hem irriteren. Dimitris kan niet tegen kleine ruimtes, het gevoel van opgesloten zitten is voor hem een drama.
Dimitris is voor hem zeer getalenteerd in het bespelen van mondharminica, hier heeft hij in zijn sombere tijden veel op gespeeld. Ook bij zijn nieuwe gezinsleden, speelde hij elke dag.
Kracht:
Angelic Mimicry, ook wel het laten verschijnen en verdwijnen van vleugels. Hij heeft ook het vermogen om ermee te kunnen vliegen. Daarbij kan hij ook zijn lichaam laten oplichten.
Zijn vleugels lijken op raven vleugels
. Zijn kracht heeft alleen een limiet.
Hij kan niet langer dan anderhalf uur vliegen, als hij langer in de lucht zit, verdwijnen zijn vleugels en is de kans op vallen sterk aanwezig. Dit kwam overigens alleen, doordat hij ervoor moet trainen om langer te kunnen vliegen. Aan het begin was het enkel maar een half uurtje.
Getrouwd met:
Rosa Lucia Anderson
Geschiedenis:
Dimitris heeft een zware tijd gehad doordat hij zich nooit prettig voelde bij zijn tante en oom. Ze namen hem in huis, toen zijn ouders door een heftig ongeluk overleden. Hij kwam zelden buiten doordat zijn tante en oom verboden hadden dat hij nog buiten mocht spelen. Hij bracht zijn tijd door in zijn kamer met maar een beperkte voorraad aan kleding speelgoed en andere materialen. In die tijd heeft toen hij voor een keer buiten kwam, van het geld dat hij bij elkaar gezocht had een mondharmonica gekocht, waar hij alle dagen op geoefend heeft.
Dimitris werd op zijn tiende door mensen uit huis meegenomen en in een nieuw gezin geplaatst. Hij kwam onzeker over bij zijn nieuwe ouders, maar later bleken ze een stuk rustiger te zijn dan zijn oom en tante.
Het gezin zorde voor Dimitris en kreeg alles was hij wilde. Zijn leven werd een stuk gezelliger. Hij ontmoette nieuwe vrienden, waaronder Rosa Lucia Anderson.
Extra’s:
Dimitris heeft altijd een mondharmonica in zijn binnenzak zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen