Naam:
Sapphire Makayla Hughes

Leeftijd:
22, 15 mei.

Uiterlijk:
AnnaSophia Robb
• Lang, lichtblond haar tot haar middel. Haar met volume en slag aan de onderkant.
• Felblauwe, amandelvormige ogen.
• Slank postuur.
• 165 cm lang
• Smal gezicht
• Haar kledingstijl is vrouwelijk, maar met een stoer tintje erin. Zo houd ze van de houthakkersblouses en donkere spijkerbroeken en is een leren jasje onmisbaar in haar kledingkast. Verder zal ze of combat boots of gympen dragen, nooit laarzen of iets dergelijks.

Innerlijk:
Sapphire is vergeleken met anderen eerder een denker. Sapphire is namelijk iemand die zeer strategisch is ingesteld. Sapphire is iemand die heel goed is in strategieën en tactieken bedenken.
Wanneer er plannen gemaakt moeten worden om dieren en dergelijke dwars te bomen of om te doden is Sapphire iemand die zich aanmeldt om mee te helpen met het denken. Het vuile werk, zoals Sapphire het noemt, laat ze vaak over aan de mensen die dat willen doen. Doordat Sapphire zo strategisch is ingesteld, weet ze vaak snel wat haar prooi gaat doen, waardoor ze er op kan inspelen.
Over het algemeen is Sapphire iemand die makkelijk bevelen kan opvolgen van iemand zonder er moeilijk over te doen, maar je moet Sapphire absoluut niet dwingen om iets te doen wat haar waardigheid zal schenden. Dat zal ze echt weigeren. Het is niet dat Sapphire te preuts is, maar hoeft niet door iedereen raar aangekeken te worden of iets dergelijks.
Ook is Sapphire altijd in voor een grapje en is zij iemand die wel tegen de plagerijen van de anderen kan. Je moet alleen niet te ver gaan bij d'r. Sapphire is namelijk iemand die niet zeer vergevingsgezind is en wanneer je voor haar gevoel te ver bent gegaan en haar grenzen hebt overschreden, het maakt niet uit op welke manier, zal ze je terugpakken.
Dit geldt ook voor de personen die een lange tijd doorgaan met hun kinderachtige gedrag, hier kan ze ook vrij slecht tegen en ze zal het ook laten merken wanneer ze helemaal klaar met je is, doormiddel van haar reacties. Sarcastisch en geïrriteerde opmerkingen zullen Sapphire's mond verlaten.
Sarcastisch is dus een van de andere eigenschappen waarmee je Sapphire kan omschrijven. De meeste opmerkingen die Sapphire's mond verlaten hebben vaak een sarcastische ondertoon, omdat Sapphire het vaak niet laten kan om iemand voor de grap te beledigen wanneer hij of zij iets heel doms zegt.
Sapphire is iemand die iedereen wel als een gelijke behandeld, iedereen is normaal voor haar doen. Ze zal ook niet zo snel iemand als minderwaardig behandelen.
Verder is Sapphire echt verschrikkelijk koppig. Het is niet zo dat ze bevelen gaat negeren, want dat doet ze niet zo snel, maar eerder iemand die zeer overtuigd is van haar gelijk en weigert toe te geven dat ze fout zit of wanneer ze zich niet goed voelt en anderen haar zeggen dat ze zich even moet laten nakijken, maar wat zij dus niet wilt.
Sapphire is verder ook iemand die graag doet wat zij zelf wilt en niet de anderen als schoothondjes zal volgen.
Al met al is Sapphire iemand die heel strategisch is ingesteld en heel goed is in het bedenken van strategieën en tactieken, iemand die bevelen zonder gemor zal opvolgen, tenzij je van haar vraagt wat haar waardigheid zal schenden.
Ze is iemand die tegen de grappen en de plagerijen van de anderen kan en zelf ook altijd in is voor een grap, maar waarbij je niet te ver moet gaan of te lang. Ze is iemand die sarcastisch is ingesteld en het niet kan laten om op een sarcastische manier iemand te beledigen. Verder is Sapphire iemand die niet vergevingsgezind is en je gezicht, je naam en wat je haar hebt aangedaan lang kan onthouden. Ze is heel koppig en weigert anderen gelijk te geven. Ze is iemand die anderen als gelijken ziet in plaats van minderwaardigen en iemand die graag doet wat ze zelf wilt en niet graag anderen als schoothondjes volgt.

Kracht:
Telekinese, haar kracht begint onschuldig, hier en daar wat voorwerpen kunnen bewegen, lepels en vorken kunnen buigen en dergelijke. Dingen die vallen onder het basislevel van Telekinese. Met een beetje training kan ze vele dingen van het basislevel behalen. Voorbeelden van andere dingen die onder het basislevel vallen zijn: telekinetische verstikking, waarmee ze anderen kan wurgen en telekinetische push/pull, waarmee ze voorwerpen naar of van zichzelf kan trekken of duwen. Naarmate de RPG vordert gaat Sapphire naar de hogere levels. Het eerstvolgende level dat ze zal halen is het gevorderden level, in ze een gevorderde is kan ze onder andere dingen zoals tafels opblazen of dingen op haar pad. Verder kan ze de bewegingen van anderen manipuleren. Wat heel moeilijk is te halen en wat voor Sapphire heel veel energie en concentratie vergt zijn de twee hoogste levels. In deze twee levels zou ze dingen kunnen manipuleren zodat ze in haar voordeel zijn. Verder zou ze ook barrières kunnen creëeren. Dit vergt veel geduld en die heeft Sapphire niet altijd, waardoor het Sapphire in de RPG niet gaat lukken om deze twee levels te halen. Haar uiteindelijke kracht zal zijn dat ze haar omgeving kan 'zien' doormiddel van telekinese. Wel kost het om haar kracht uit te voeren veel energie en wanneer ze er te lang mee doorgaat zal ze haar laatste beetjes energie opmaken en zogezegd 'in slaap vallen.'

Getrouwd met:
Alexander Jack McCarthy

Geschiedenis:
Sapphire had alleen een moeder, geen broertjes of zusjes, geen vader. Haar moeder had nooit een man en kon daarom geen kinderen krijgen. Voor een project hadden ze kinderen nodig en haar moeder was een goede kandidaat voor kinderen, maar omdat ze geen man had hebben ze het gedaan doormiddel van kunstmatige inseminatie.
Op de nacht van vijftien mei werd het eindelijk werkelijkheid. De kleine, tweeënhalve kilo wegende Sapphire Makayla Hughes was op de wereld gezet.
In Sapphire's eerste paar dagen was haar moeder afstandelijk tegen haar dochter, ze wilde zich niet hechten aan haar dochter, want ze zou haar afgeven aan de wetenschap. Helaas voor Andrea - haar moeder - lukte het haar niet om haar aan haar doel te houden. Al snel lukte het Sapphire om haar hart binnen te dringen en te veroveren. Andrea begon van Sapphire te houden en zag haar als haar echte dochter in plaats van een onderdeel van een groot project.
Andrea deed alles voor haar dochter en zorgde ervoor dat haar niks gebeurde. Wel moest Sapphire in vorm blijven en gezond blijven. Zo mocht ze alleen maar gezonde prut en was ze veel in de sportschool te vinden. Verder heeft ze veel verschillende sporten gedaan die haar nooit iets geïnteresseerd hebben, althans de meesten. Alleen de sporten waar je volgens Sapphire echt wat aan had deed ze met wat plezier.
Doordat Andrea van Sapphire begon te houden, begon Andrea te twijfelen aan haar keuze om Sapphire af te staan aan de wetenschap en Sapphire mee te laten doen aan het project. Ze wilde Sapphire voor zichzelf houden en samen met haar bevriezen door het ijs of samen met haar in slaap gebracht worden, natuurlijk kon het tweede niet, dus ze besloot voor het eerste te gaan. Tot het laatste moment hield Andrea Sapphire bij zich. Andrea's plan leek te lukken. Op de dag van de bevriezing hadden Sapphire en Andrea elkaar in een knuffel getrokken, toen Sapphire bij Andrea werd weggetrokken. Andrea riep dat ze van gedachten veranderd was en dat Sapphire niet meer zou meedoen aan het project, maar het was te laat. Sapphire werd meegenomen en in slaap gebracht.
Een afscheid was er nooit geweest en Andrea's plan was mislukt. Haar dochter zou ze nooit meer zien.

Extra’s:

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen