Home sweet home.
ik loop als ik thuis ben direcht naar men kamer en plof neer op men Hemel bed.
''home sweet home jezus wat ben ik bekaf''
ik kijk naar het plafon en ga dan overeind zitten en pak men telefoon van mijn nachtkastje en toets het nummer in van Carlijn.
ik wacht tot ze opneemt.
''met Carlijn''
''Carlijn met louise '' zeg ik en ga dan op men bed ligen.
''Louise! hoe was de shoot en het intervieuw?!'' gilt Carlijn door de telefoon.
''mens ik woord nog doof, maar het was wel leuwk'' zeg ik en staar naar her plafon.
''ik ben zoo jaloers op jouw maar ik gun het je wel hoor'' ik woord wat vrolijke van Carlijns vrolijke stem en ben blij dat ik haar heb gebeld.
''ja jij wel maar Lizzy niet'' zeg ik en grinnik even.
''oh die trut uit onze klas moet je gewoon negeren die is gewoon hartstikke jaloers'' zegt Carlijn.
die Carlijn zij weet mij altijd op the vrolijken hoe dan ook.
''heb jij je huiswerk al af Car''?
''jep ik had toch niks anders the doen jij niet zeker he''?ik hoor Carlijn grinniken.
''nee had geen tijd'' geef ik toe en zucht.
''schrijf morge maar Lekker over van mij'' zegt Carlijn'vrolijk.
''Carlijn wat zou ik toch zonder jou moeten'' zeg ik en glimlach naar het plafon.
Reageer (1)
leuk snel verder
1 decennium geleden