The Intervieuw.
ik ga op het bankje zitten en tegen over me zit en vrouw van ongeveer 28 tot 32 jaar.
ze slaat der map open kijk me aan.
''goed ikstel je en paar vragen en jij geeft aantwoord'' verteld ze.
''het gebruikelijke'' mompel ik.
''goed..door welke rol ben je zo bekend gewoorden'"? de vrouw had er pen al klaar om the schrijven.
ik denk eve nna
''ehm.. Princesses never cray geloof ik toen ik de rol hat van Milou maar het kan ook zijn toen in die ene serie waarvan maar 25 aflevering zijn gemaakt''
''aha...'' de vrouw begint te schrijven en ik wach af.
''waneer was je eerste v.i.p feesje ne hoe oud was je toen''?
wat en vraag denk ik en zuchte even.
''ehm de after party van de teen awards. ik was toen 9 jaar geloof ik i kwas de jongst genomineerde. '' vertel ik en wacht weer op de volgende vraag.
''hoeveel awards heb je op je negende gewonnen''? 'ik hoorde nogal veel verbaast heid in der stem.
'' ik denk 4 of 5 1 voor de beste kinder actrice 1 voor de jongste actrice en nog 1voor de succesvoolste kinder actrice en volgend mij nog 2 of een'' ik ben eigenlijk wel trots op mezelf dat ik er toen zoveel gewonnen had inmiddels heb ik al en hele kast vol awards.
''okej..'' de vrouw begon weer te schrijven en daarna begon ze me wat standaard vragen the stellen waar ik wel meteen en antwoord op wist.
Reageer (1)
leuk hoor
1 decennium geledensnel verder
maar een beetje gewoone taal. iplaats van men. haar