Foto bij Teen vogue.

Louise(ik-vorm) heeft en foto shoot voor het blad Teen vogue ze komt op de voorpagina en er woord ook en korte intervieuw gehouden.

ik stap uit de auto en geef men moeder en zoen op der wang. ''dankje mam zie je weer over en uur'' ik glimlach en kijk hoe men moeder wegrijd.
ik kijk naar de mensen die heen en weer rondrenenn en druk in de weer zijn met gewone modelen.
het gras veld is niet meer zo rustig als eerst opeens komt er en vrouw naar me toe.
''jij bent vast Louise North'' vraagt de vrouw vriendelijk en kijk me aan.
''ja de enige echte'' zeg ik vrolijk.
''oke kom maar mee''de vrouw loopt voor me uit en ik volg haar.
ze keek op de schrijf blok en begint me van alles te vertellen.
''je hebt eerst en foto shoot dan en intervieuw en dan ben je alweer klaar fotoshoot duurt meschien lang maar het is ook weer geen dagverspilling en...'' ik luister alang niet meer wat kan die vrouw kletsen!
ik woord in de make-up gelegd en krijg dan en setje kleren in men handen geduwd.
ik kleed me snel om in het kleedhokje.
en ga dan op het gras veld staan.
de fotograaf zet zen camera goed en kijkt me dan aan.
''okej doe gewoon simple je bent op en gras veld en je doet gewoon gewoontjes'' verteld hij en richt zen camera op mij.
nou makelijk zeg als er meer dan 10 mensen naar je kijke.
k begin maar wat te lopen en houw men blik op de camera gericht.
ik ga op en muurjte zitten en kijk naar de lucht.
ik krijg en aantal complimentjes maar doe gewoon alsof ik het niet hoor ik moet me nou eenmaal concentreren.
ik ga dan in he tgras zitten en houw men blik dan weer strak op de camera.
''prachtig houden zo'' zegt de fotograaf.
je doet maar denk ik .

Reageer (3)

  • SeliMadness

    mooi :)
    x

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    hih cool! verder ;)
    ben benieuwd!P
    xxx

    1 decennium geleden
  • Stitch

    verder leuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen