Foto bij Chapter twenty-four - A new friend.

mihihi ^^

5+reacties ;3
<33

Justin pov:

We waren met z'n allen in zo'n overkop-ding gegaan. Charlotte heeft wel heel het park bij elkaar gegild. Na een uurtje in het park te zijn moest ik naar het podium. Daar stonden al veel meisjes te wachten. Ik ging aan een tafeltje zitten om handtekeningen uit te delen en op de foto te gaan. Ik zag Charlotte praten met een meisje. Ze waren aan het lachen dus ging ik verder met een paar meisjes die hun tshirt wouden laten signeren. Als ik eindelijk de eindeloos lange rij achter de rug had ging ik achter het podium staan en af Charlotte nog een kus. "Goodluck liefje" zei ze nog. Ik sprong het podium op en begon One Time te zingen. Ik had het altijd naar mijn zin op de podium, nu ook. En zeker als ik aan Charr dacht.

Charlotte pov:

Ik ging tijdens het optreden bij Yoni staan. Ze was echt heel lief. Waarschijnlijk wel het enige meisje dat niet jaloers was op mij. Ik gaf haar mijn msn en gsm nummer voor we weg gingen en ging met haar, Ryan en Justin op de foto. "Dankje, je ebnt echt geweldig" riep ze me nog na, ik glimlachte. "Zullen we naar mij thuis op de wii gaan spelen?" Vroeg Ryan. Ik en Justin knikten allebie instemmend. Als we daar waren twitterde Justin dat hij bij Ryan thuis was met zijn meisje. Opeens gingen alle telefonen die er in dat huis te vinden waren. Ryan keek geïrriteerd. "Moeten we ze niet opnemen?" vroeg ik verbaasd. "Nee, het zijn Justin's stalkers." Justin rolde met zijn ogen en nam er willekeurig een op. "Zie, zo gaat het nou altijd, hij twitterd wat en iedereen belt naar mij thuis. Geen idee hoe ze aan mijn nummer komen maarja." Ik zag dat Ryan het echt niet leuk vond dus nam ik de telefoon van Justin over en zei tegen een of ander meisje dat ze moest stoppen met bellen. Justin keek me met zielige oogjes aan. "Het zijn mijn fans charlotte, ik kan ze niet in de steek laten." ik begreep het wel, maar ik begreep Ryan ook. "Hij is je beste vriend Justin, hem kan je ook niet in de steek laten." Ik zag een traan over zijn wang rollen en ging naast hem zitten. Ryan at er wat ongemakkelijk bij, hij had zijn vriend nog nooit zien huilen. Zelfs niet toen Caitlin het uitmaakte.

Reageer (11)

  • Clomipramine

    Verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    verder.:$

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    aaaah wat zielig. Justin mag niet huilen, want nu moetik ook huilen. nee niet helemaal , maardat laatste stukje is zooo mooi eh! en je moet snel verder, gaan want ik wil weten wat er gebeurttt<3

    1 decennium geleden
  • floepii

    verder!!

    1 decennium geleden
  • xAngeliique

    verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen