I fell for you ~159~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
ahhhhh cool een brief
9 jaar geledenOmg het lijkt me echt eng als je in bad zit en dan staat Albus ineens voor je neus. Brrr.
9 jaar geledenWel een leuk stukje natuurlijk!
Snel verder!
X
Onze langste schooldagen zijn van 8:30 tot 16:10. Kan me niet voorstellen om al om 8:10 te moeten beginnen op school. Maar ik heb gelukkig maar 2 van die lange dagen. Voor de rest heb ik les tot 14:30.
9 jaar geledenMaar deze week was wel chill want we zouden dinsdag van 8:30 tot 16:10 les hebben en toen vielen er veel lessen uit en hadden we uiteindelijk maar 2 uur les i.p.v 8.
Maar in welk schooljaar en niveau doe je eigenlijk. Want als je het rooster van 4 vwo hebt merk je dat toch wel aan de soort lessen die je hebt, aangezien je dan profielen hebt.
En rijlessen mag je van 16,5 nemen en vanaf 17 mag je rijexamen doen.
Maar nu ff over het verhaal
WTF?!?? Opeens staat Albus in je badkamer. Kijk. In het begin van het verhaal stond severus bij jess in de slaapkamer maar toen droeg ze nog wat. Maar als opeens Albus in je badkamer staat terwijl je in bad zit. Echt ik zou gaan gillen. En dan niet op de positieve manier.
Maar ik zie nu wel echt voor me dat terwijl Sev de brief leest Albus met jess gaat praten maar dan over koetjes en kalfjes en dat jess daar dan heel ongemakkelijk zit terwijl Albus dan van die glinsteringen in z'n ogen heeft en dan is Sev klaar met lezen en dan wil hij opstaan uit het bad om zich om te kleden maar dan staat Albus daar nog en die snapt de hints van Sev niet dat hij de badkamer uitmoet zodat Sev zich kan omkleden.
Moet er nu al om lachen.
Snel verder. Ben benieuwd.
P.s. Sory voor de korte reactie