Hey sorry was op vakantie met mn oma haha hier is een extra lange voor jullie oké

Oogpunt van Daan

dan gebeurt er iets waar ik geen controle over heb ik voel hoe ik mijn lippen op die van Shania druk Shania drukt me weg en ik zeg gauw sorry Shania kijkt me boos en en staat dan op en loopt naar boven ik zucht en ga liggen na een tijdje sluit ik mn ogen en val langzaam in slaap WAKKER WORDEN roept dries in mn oor ik doe mn ogen open en zie dan dat dries boos kijkt ik...ik het was niet de bedoeling van die kus dries kijkt me aan en zegt dan oké maar doe het niet weer oké sorry zeg ik zacht dan zegt dries opeens Shania is naar huis gegaan ze moest eten ze zal zo wel weer komen

Oogpunt van dries

dan zeg ik als het stil word Shania is naar huis gegaan ze moest eten ze zal zo wel weer komen dan gaat opeens de telefoon van Daan Daan kijkt op zn telefoon en zegt dan ik moet naar huis heen sorry ik sta ook op met Daan en zwaai hem uit als Daan weg is plof ik op de bank en open whats app ik heb een bericht van Shania ik open hem en er staat: hey ik kom er aan xxx tot zo liefs Shania ik stuur terug: hey Shania ja is goed ik ben me aan het klaar maken voor vanavond xxx ily tot zo moppie XO. Ik sluit af en dan gaat de bel ik loop naar de dier en open de deur dan zie ik een lief meisje staan ik zeg hoi Shania ik herkende je bijna niet Shania lacht en ze zegt klopt ik jou ook niet ze loopt naar binnen heen en ik zeg zullen we gaan Shania zegt is goed en we lopen hand in hand naar de auto mn moeder zegt als we zijn aangekomen bij de gala veel plezier samen Shania en ik zwaaien mn moeder uit en dan lopen we naar binnen heen ik zeg opeens ik ga even wat drinken halen voor ons Shania knikt en ik loop naar de bar ik bestel 1 cola voor mezelf en 1 sinas voor shania als ik terug loop naar Shania zie ik haar zitten op een stoel ik loop ernaar toe en geef Shania de glas sinas en ga ik ook zitten

oogpunt van Shania

Als ik zit komt dries naar me toe lopen en geeft me de glas sinas als hij ook zit neem ik een slok wat smaakt het raar zal wel over de datum zijn denk ik bij mezelf dries vraagt ga je mee ik vraag waar heen en dries trekt me mee naar een rustige plek daar gaan we dan zitten na een lange stilte komen er opeens een paar jongens aan rustig maar dat zijn vrienden stelt hij me gerust hij staat op en loopt ernaar toe en neemt me mee ik zeg als ik er ben mag ik even zitten aub ik voel me niet lekker sorry dries zegt geeft niet als ik terug wil lopen word ik opeens heel erg duizelig ik draai me om en loopt weer naar dries hij vraagt gaat het je ziet bleekjes ik zeg jawel het gaat prima maar OPEENS!!! Zie ik vlekken voor mn ogen en dan zie ik zwart alles wat ik hoorde voor het laatst was Shania gaat het Shania hey wakker worden blijf bij me en dan voor ik niets meer hoor of merk hoor ik gehuil en word ik opgetild door iemand.....
Als ik mn ogen langzaam open doe zie ik een witte kamer ik lig in het ziekenhuis dan word er op de deur geklopt ik ben nog te zwak om wat te zeggen dan gaat de deur open en zie ik Daan en achter Daan volgen rein Nils en owen als hun binnen zijn zegt Daan ik schrok echt super erg toen ik dit hoorde van dries ik kijk hun aan en begin dan te huilen rein komt naar me toe gelopen en geeft me een knuffel als het huilen is gestopt probeer ik te zeggen waar is dries maar de enige die me kan verstaan is Nils hij zegt dries is even weggegaan omdat hij het niet meer aan kon hij zag je aan allerlei dingen liggen en je lag daar zo stil en spier wit ik schrik bij de gedachte had ik dood kunnen zijn Nils vraagt gaat het wat is er en hij kijkt me verzorgt aan ik zeg met alle moeite h..had i..ik d......dood kunnen zijn Nils kijkt me aan en de rest volgt zijn voorbeeld dan komt er een zuster aan en zegt nou meid je hebt behoorlijk veel geluk gehad want er zaten slechte pillen in die sinas van jou ik kijk haat aan alsof ik een geest zie Daan komt naast me zitten en troost me er rolt een traan over mn wang dan zegt de vrouw maar alles is goed nu en je mag over een paar dagen al naar huis heen ik knik en zucht diep Daan vraagt wat is er ik kijk hem aan en zeg dan met alweer zoveel moeite ik hou ziels veel van jullie al vanaf jongs af aan en nu ik weet dat niet dood ben wat ik wel had kunnen zijn hou ik nog meer van jullie en dries dan nooit te voren ik il recht op zitten maar voel dan ren pijn scheut door mn lichaam gaan bij mn zij de zuster zegt het is niet verstandig dat je gaat staan of zitten we weten nog niet precies wat er met je zij aan de hand is ik kijk haar aan en zegt dan oh oké kan ik er met minder moeite uit brengen de zuster zegt daarom is het ook lastig met praten je moet eerst veel energie sparen en niet veel doen maar misschien is het verstandig dat er je langer in het ziekenhuis laten omdat we er aan moeten werken je mag wel proberen maar ik denk dat dat nog niet gaat ik knik en ga dan weer recht zitten weer voel k die vreselijke pijn scheut weer maar ik zet door en ga dan voorzichtig staan als ik sta slaak ik een kleine gil en dan zak ik in elkaar rein kan me op tijd opvangen hij begint te huilen en ik open mn ogen en kijk rein bang en verdrietig aan hij kijkt me aan alsof hij me jaren kent rein zet me voorzichtig neer maar ik hou hem bang en stevig vast rein zegt op een gerustellende toon je kan het wel ik zucht en rein laat rustig los als we elkaar los hebben gelaten wil ik lopen maar het lukt totaal niet rein zegt je moet je concentreren ik knik en ik zet een stap maar meteen val ik tegen rein aan en op dat moment komt dries binnen hij kijkt me boos en verdrietig aan ik zeg met alle moeite sorry moet leren lopen mn benen werken niet mee dries kijkt me nog steeds boos aan en dan zegt Daan ze heeft echt gelijk ze probeerde te lopen in haar gala jurkje wat echt cute is dries zegt verdrietig waarom Shania waarom rein helpt me opstaan en zegt dan tegen mij probeer maar naar dries te lopen dries kijkt me raar aan met tranen nog steeds in zn ogen ik knik en zet een stap als ik bij dries ben val ik tegen hem aan dries vangt me op en zegt dan sorry dat ik je niet geloofde ik kijk hem bang aan en dan vraagt hij wanneer mag je naar huis ik zeg voor lopig niet dries begint te huilen met mij in zijn armen ik aai hem over zijn hoofd maar dries duwt mn arm ruw weg in vraag wat is er toch met jou dries zegt snikkend hoezo ik zeg nou omdat je mn arm ruw weg heb geduwd hij zegt stotterend ik moet je wat vertellen ik kijk hem aan en dan zegt hij iets wat me zo ontzettend verdrietig en boos maakt hij zegt.........

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen