Friends??
Jaa ik ben verslaafd aan dit verhaal schrijven.
Therese is nu al een tijdje niet geweest..
Best jammer......
Maar hebben jullie misschien tips als het beter kan dat zou fijn zijn!!
xxxxx.
PS. dankjee voor reacties
Sam pov:
Ik besloot maar naar mijn kluisje te gaan om mijn boeken te verwisselen. Toen ik klaar was kwam Demi naar mij toe.'Sam ik moet wat vertellen''wat dan?''Ik had het je veel eerder moeten vertellen maar ik weet wie die briefjes schrijft''wie dan?''dat mag ik niet zeggen maar ik heb je al een beetje bedrogen dus..je moet niet boos worden als ik het zeg''nee tuurlijk niet we zijn toch vriendinnen?''jaa maar ik voel me schuldig omdat ik het voor me heb gehouden''ach demi dat boeit niet''okee,, het is Justin die die briefjes schrijft''Justin?''jaa Justin..''hoe weet je da?''hij heft zichzelf verraden tegenover mij op msn''wat zei hij dan?''hij vroeg aan mij wat jij van hem vond en toen in de aula werden er van zijn vrienden ook briefjes naar jou gegooid met je vind justin leuk he..duss daarom''ik zal het eens aan hem vragen''als je wilt maar zeg niks over mij please?''okeej'
srry een beetjee saai geworden maar ik kon ff niks bedenken voor justin als zijn pov...
xxx.
Reageer (4)
leuk
1 decennium geledenhotte foto <3333;)
leuk en de foto ook
1 decennium geledendie foto is hot x'D
1 decennium geledenmaar ga verder =]
vederrrrrrrrrrrrrr:)
1 decennium geleden