Foto bij Losing grip

please comment en laat weten wat je er van vind!! abbonees zijn ook leuk! ik abboneer graag terug!

Jij daar! schreeuwt Simone naar Myrthe. Jij gaat haar vervangen, trek dit aan en ga je werk doen! Nee, ik moet achter de bar! schreeuwt Myrthe. Wat jij wil, ik zal Nick eens even bellen. Myrthe kijkt haar verbaast aan. ( waarom zou ze Nick hier voor moeten bellen?) Nick komt die avond nog langs. Myrthe rent naar hem toe. Ik heb je zo gemist! Waarom doe jij niet wat je gezegd word! schreeuwt Nick. Hij is woedend. Wat? vraagt Myrthe. Nick pakt haar haar vast en trekt er hard aan. Auw! Laat me los, roept Myrthe. je doet me pijn! Hier neem deze. Dat maakt het allemaal wat gemakkelijker, zegt Nick. Hij geeft haar een zakje met pilletjes. Wil je dat ik met andere mannen naar bed ga dan? vraagt Myrthe. Ja, het verdient gewoon veel beter, zegt Nick. Als we genoeg geld hebben kunnen we een mooi groot huis kopen Myrthe, wil je dan geen mooi leven samen met mij krijgen? vraagt Nick. Hij klinkt meteen weer lief en zorgzaam. Oke dan, zegt Myrthe.

Myrthe blijft een tijdje als hoer werken. Ze moet steeds haar geld afgeven aan Nick, hij zou alles op de rekening zetten. Hoeveel geld heb je verdient? vraagt Nick. Bijna 1300 euro, antwoord Myrthe. Goed gedaan meid, je verdient geweldig veel. Heb je nog meer van die pilletjes? Vraagt Myrthe. Ja hier, je hebt ze verdient en Nick geeft de pilletjes aan haar. En wanneer mag ik nou stoppen? vraagt Myrthe. Wat! Jij vraagt wanneer je mag stoppen terwijl ik me iedere dag suf werk om die pillen voor je te kunnen kopen! schreeuwt Nick. Myrthe begint te huilen. Nick pakt haar bij haar arm vast en steekt dreigend zijn vinger uit. Zorg maar dat je zat gaat verdienen anders kom je hier nooit meer weg! schreeuwt hij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen