Foto bij Four.

Emma pov -

Cody simpson zei;
Hey Charlotte from belgium
i love you too
& a merry xmas too you to ^^
nu ben ik wel heeeeeeeel blij.
Het was live chat vanmorgen ;D
4+ reacties <33

Toen school eindelijk gedaan was liep ik met mijn ipod in recht naar huis. Ik moest me eerst nog even opfrissen voordat ik naar Jason ging. Op een of andere manier hield ik nog steeds van hem, ookal had hij me gekwetst. Maar ik wist niet waarom hij mij dan direct erna wou spreken. Olivia wou het ook weten dus zou ik haar bellen als ik thuis kwam. Toen ik mijn nieuwe sweater aan had en mijn haar op een staart had gedaan liep ik naar beneden. Ik liep naar buiten en sloeg de deur keihard achter me dicht. Er was toch niemand thuis. Het leek wel uren te duren voordat ik bij het grote witte huis aankwam. Maar eens ik voor de deur stond mocht het nog langer duren. Hij deed open en gebaarde dat ik binnen moest komen. Ik was er al zo vaak geweest, maar deze keer leek het allemaal nieuw. Ik ging op de zetel zitten en hij kwam naast me zitten. Niet te dicht, niet te ver. Juist ver genoeg om hem niet weer te kussen. "Kijk, Emma, ik heb een geheim, niemand weet ervan. En ik wil het je wel vertellen maar het is echt heel moeilijk." Ik keek hem geschrokken aan, hij was toch mijn beste vriend geweest? "Ik beloof je dat ik je niet zal uitlachen?" zei ik twijfelend. "Dat betwijfel ik, maar ik denk dat je eerder boos zult zijn." hij keek weer van me weg. "Nou, ik wil dat je het me vertelt." hij keek me geschrokken aan. "Ik durf niet." hij meende echt wat hij zei. Hij durfde het echt niet. "Ik beloof je, dat ik het wel zal vertellen." Maar ik wou het nu weten. "Maar ik hou van je, en ik hoef het niet direct te weten. Maar ik wil bij je zijn." hij knikte. "Dat kan wel, maar op den duur zal je erachter komen en dat wil ik niet, niet op die manier." ik slikte. "Vertel het me als je er klaar voor bent." hij lachte ongemakkelijk. "Hou je echt van me, ook als ik iemand anders ben, iemand die je niet verwacht had?" ik twijfelde. "Ik denk het wel." hij nam mijn hand vast. "Wel, dan ga ik je het maar vertellen." ik keek naar onze handen en luisterde naar wat hij te vertellen had.

Reageer (7)

  • TICKETTOHELL

    Jaloers x´D
    I love Cody too x'D
    maar goed verhaal =]

    1 decennium geleden
  • Hernandez

    ooooooooh op zo'n moment stoppen ö
    jij stoute xo snel verder hoor! x

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    verder.:$

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    oeh en dan ga je zo nu ongeveer verder!

    1 decennium geleden
  • floepii

    oooh! ga snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen