Foto bij In love

please comment en laat weten wat je er van vind!! abbonees zijn ook leuk! ik abboneer graag terug!

De volgende ochtend fietsen Myrthe en Roos samen naar school, Roos heeft Myrthe opgehaald omdat de fiets nog ergens aan de zijkant van de weg staat. Als ze op school aankomen vertelt Myrthe over de jongen die ze gisteren ontmoet heeft en dat hij haar naar huis heeft gebracht. Myrthe ben je gek geworden! Je stapt toch niet zomaar bij iemand in de auto? Roos chill, ik leef toch nog, hij heeft me gewoon netjes thuis af gezet. Roos loopt boos weg. (aarggh ziet ze dan echt het gevaar er niet in, hij had haar kunnen ontvoeren of wat dan ook) Myrthe stuurt een berichtje naar Nick. "Dit is mijn nummer groetjes Myrthe" Als Myrthe klaar is met haar toets ziet ze dat ze een berichtje heeft gekregen. Van Nick! en hij vraagt of ik vanmiddag af wil spreken! Myrthe stuurt meteen terug dat ze niks te doen heeft en graag mee gaat.

Als de wiskunde les over is loopt Myrthe het school gebouw uit. Ja hoor, daar staat hij, mijn prins. Nick staat voor de school tegen zijn auto aanleunend met een paar vierdejaars te buurten. Myrthe loopt naar de jongens toe en staat de jongens blozend aan te gapen maar Nick trekt haar naar hem toe en ze geven elkaar een knuffel. Sorry jongens maar wij gaan er vandoor, zegt Nick. Ze stappen de auto in en rijden weg, waar gaan we heen? vraagt Myrthe. Hmm wat dacht je van een wandeling in het water park? het is zo'n lekker weer, daar moeten we van genieten. Hihi oke, zegt Myrthe. Nick geeft plank gas. Als ze bij het park aankomen gaan ze een stukje wandelen en komen ze een ijs kraam tegen, hey Myrthe, welk ijs vind je lekker? straciatella, zegt Myrthe. Oke, een hoorntje straciatella en een aardbeien graag, zegt Nick tegen de ijsco man. de twee lopen nog een stukje en gaan dan op een bankje zitten tussen de bomen. Weetje, je bent echt een lieve meid zegt Nick. Hij kruipt wat dichter naar haar toe en fluistert "en knap ook" in haar oor. Myrthe smelt weg bij dit te horen. Uhm Myrthe, Ik wil je wat vragen. Wil je met me? Hihi wat denk jij! Tuurlijk, graag! gilt Myrthe het uit. Ze zoenen en dan kijkt Myrthe op haar telefoon, kwart over vijf. shit, ik had om vijf uur thuis moeten zijn! kom, ik breng je thuis, zegt Nick. Als Myrthe het huis binnen loopt worden haar ouders boos, waar was je? vraagt haar moeder. (hmm, ik kan maar beter niks over Nick vertellen, anders kan hij geen goede eerste indruk maken) Ik was bij Roos, sorry ik had de tijd gewoon niet in de gaten, zegt Myrthe. Wat was je daar doen dan? Gewoon huiswerk maken mam. Nou schiet maar op, anders is je eten dadelijk koud, zegt haar moeder. Als myrthe die avond in bed ligt kan ze alleen maar aan Nick denken. Ze krijgt er buikpijn van, allemaal vlindertjes.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen