Neymar Junior

"Yasmina is een mooie naam." zeg ik tegen het meisje. Ze strijkt verlegen een haarpijl achter haar oog en kijkt me vanonder haar haren aan. "Dank je." fluistert ze heel bedeesd. "Hey, ik moet nu echt heel nodig en dan moet ik weer verder met mijn zoektocht. Het was heel fijn om met je gepraat te hebben, Yasmina." zeg ik tegen het meisje. Haar ogen glinsteren. "Dank je. Ik denk dat je wel weet dat dat geheel wederzijds is." glimlacht ze al iets minder verlegen. Ik steek mijn hand naar haar op en loop dan verder naar het toilet. Dat meisje was mooi. Als mijn Soccergirl er zo uitziet, heb ik geluk.

"Waar was je?" vraagt Leo die er al zit. "Ik moest nodig." mompel ik. Leo geeft me het broodje waar ik een grote hap van neem. Ik had echt honger. "En, heb je al iemand?" vraagt Leo. Ik schud mijn hoofd. "Het interessantse meisje van vandaag kwam ik tegen in de gang met een dweil." Leo grinnikt en neemt dan ook een hap van zijn broodje.

"Zullen we verder gaan?" vraag ik aan Leo als hij zijn laatste hap naar binnen werkt. Hij knikt en neemt een slok van zijn flesje cola. "Laat die gestoorde meiden maar weer komen." grinnikt hij. Ik neem mijn megafoon dat naast me ligt en roep hard dat de zoektocht weer is begonnen.

"Je bent het belangrijkste in mijn leven." zegt een meisje die lacht. "Nope, dat is niet het citaat van het bandje." Het meisje verdwijnt en ik neem mijn megafoon weer. Ik heb wel 500 meisjes gezien maar ik denk niet dat het me vandaag ga lukken. Ik ben dood op en wil naar huis.

"Zal ik je thuis afzetten?" vraagt Leo. Ik knik. "Dat is goed. Dank je." Hij glimlacht. "Wacht op me aan de deur, ik moet mijn spullen nog halen." Ik knik en loop richting de deur.

"I will love you till the sun stops to shine. S" Ik schrik en draai me in een ruk om. Daar staat een meisje met een roze minijurk en stiletto's. Ze lacht naar me en komt dichterbij. "11.10.1996" gaat ze verder. Mijn mond valt open. Dit moet ze zijn... Ik sta oog in oog met Soccergirl. Al had ik een iets ander soort van meisje verwacht.



Reageer (1)

  • XxLxX

    Snel verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen