Foto bij 001. - Alexandra Peyton

Ik ga waarschijnlijk veel gebruik maken van Spotify playlists en Polyvore, ik hoop dat jullie dat leuk vinden.
I'll try and use the playlists in the story.. En anders zet ik ze hier of juist onder het hoofdstuk..

Terwijl ik in mijn kledingkast zocht naar een geschikte outfit voor de dag, zong ik mee met mijn 'Goodmorning'-playlist op Spotify. Het was heerlijk weer in Sydney, dus het was een mooie gelegenheid om iets zomers aan te trekken. Ik zocht tussen mijn jumpsuits en vond een mooi exemplaar van mijn moeder's collectie. Ze was één van de bekendste modeontwerpsters van dit decennia, wat veel voordelen gaf, maar ook wat nadelen. Eén van de voordelen was het feit dat ik meer dan genoeg kleding in mijn kast had hangen. Ook kreeg ik heel wat kansen om mijn modellencarrière op te krikken. Al had ik wel een regel voor mezelf gemaakt; ik mocht niet eerder fulltime model zijn, voordat ik een diploma op zak had. Nog anderhalf jaar en ik kon -hopelijk- mijn droom waar maken.
Ik combineerde de jumpsuit met een paar wedges en pakte één van mijn favoriete tassen erbij. Een aantal sieraden maakte mijn outfit af. Ik pakte de schoolboeken, die ik vandaag nodig had, van mijn bureau en deed deze in mijn tas.
Een nieuwe week was aangebroken en ik had absoluut geen zin. Gelukkig dacht ik altijd aan mijn doel en werd het zo makkelijker voor me om mijn bed uit te komen elke dag. Natuurlijk waren er dagen waarop het iets moeilijker ging, maar dan kwamen de posters op mijn muur goed van pas.
Ik pakte mijn gouden iPhone 5s uit zijn dockingstation, waardoor de muziek gelijk uit ging.
Eenmaal beneden merkte ik gelijk het briefje op de eettafel op.

Goedemorgen lieverd,

Het is nu half zes en ik moet al naar mijn werk,
ik heb zo'n zwaar leven!
Ik ben pas rond tien uur vanavond terug,
dus haal maar wat geld uit de huishoudpot en verzin wat lekkers om te eten.
Ik zie je vanavond!

xxx Stan


Ik grinnikte even om mijn stiefvader, Stan. Het was echt een geweldige man, véél beter dan mijn biologische vader. Ik besloot eerst te ontbijten en daarna te kijken wat ik vanavond zou gaan eten. Misschien kon ik nog wat regelen met mijn twee beste vriendinnen, Sophie en Madison. Nadat ik een bakje had gevuld met muesli, yoghurt en wat blauwe bessen, ging ik aan de bar zitten.

Een half uur later was ik helemaal klaar om naar school te gaan. Ik pakte de sleutels van mijn auto en liep naar de voordeur. Ik pakte de stapel post die op die deurmat lag. Voor mij, voor mij, voor mij, voor mamma, voor mij, voor Stan. Ik deed de enveloppen, die geadresseerd waren aan mij, in mijn tas en liep daarna de voordeur uit.

I wish I could write more.. Maar mijn vriend en zijn beste vriend zitten een paar meter van me af en ik vind het dan awkward om te gaan schrijven, plus, ik kan niet naar een andere kamer.. meh.. I hope you like it!

Reageer (6)

  • Horlinson

    Ik zou het echt leuk vinden als je vaak gebruik maakt van polyvore, etc.
    Leuk stukje!
    Snel verder, xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen