Ah tijdje geleden dat ik voor het laatst iets heb geplaats op quizlet haha..
Maar het is VAKAAAAAANTIE !

Ik heb een drukke maar leuke vakantie tot nu toe!
Het One Direction concert (nog meer mensen die er zijn geweest?), chillen met vrienden zonnen blablabla gewoon puur genieten maar helaas ook werken..

Ik weet niet of ik het eerder had aangegeven maar ik werk dus in het restaurant van mijn ouders het is een Turks restaurant genaamd 'constantinopel' aangezien het zomer is, is het redelijk rustig wat eerlijk gezegd ook wel een keer mag (: Maar goed de laatste tijd komt er steeds een jongen in zijn eentje bij ons eten, hij praatte in het begin niet heel erg en eerlijk gezegd raakte ik een beetje in de war door hem (ZIJN OGEN ZIJN HEMELSBLAUW) (Ja ik vergat ook de bestelling door te geven die hij bij mij had opgenomen haha). Eergisteren kwam hij weer eten bij ons en nu heb ik mijn moeder zo ver gekregen om wat met hem te gaan praten hehe, wat blijkt hij werkt in Alkmaar als sportleraar (of iets in die richting) en woont sinds kort in Haarlem- Noord. het enige minpuntje is dat we zijn naam nog steeds niet weten oeps. Ik ruimde dus zijn tafel af en opeens begon hij tegen me te praten en ik kon hem gewoon niet in zijn ogen kijken omdat ik wist dat ik dan iets stoms zou zeggen of doen, hij vroeg of dat mijn ouders waren en wees vervolgens naar mijn vader en moeder ik zei ja en hij antwoorde dat mijn ouders geweldig aardige mensen waren we maakten nog een grapje en ik ging verder met mijn werk.

het erge hier aan ? Ik begin een crush te krijgen op iemand die ik niet eens ken, Ha wat leuk he ?

Maar genoeg over mij vanavond hoe is jullie vakantie ?


X

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen