Foto bij 10- Selena and Beau.

Eenmaal bij de aankomst hal aangekomen rent Selena meteen in Justins armen en kust hem daarna hartstochtelijk.
“Daar moet je juist niet op letten als je het weekeind door wilt komen.” Fluistert Ryan in mijn oor.
“Ja gewoon de andere kant op kijken. Dat doen wij allemaal.” Zegt Chaz zacht en hand in hand staat met Joy.
Snel kijk ik weg en kijk Joy wanhopig aan en ze mimed dat Selena er aan komt die hoopvol naar Jamie kijkt die met een kater (in haar joggingbroek, een oud tshirt, makeup loos) verrot en chagreinig voor zich uit staat te kijken.
“Hey, ik ben Selena.” Zegt ze terwijl ze naar me lacht.
“Hoi Selena ik ben Loren, de beste vriendin van Justin.” Zeg ik terwijl ik naar haar terug lach en ergens in haar ogen zie ik een spoor van jaloezie.
“O, wat fijn om je eindelijk te ontmoeten. Ik heb zo veel over je gehoord.” Zegt Selena gefaked vrolijk.
“Niets dan goeds hoop ik.” Zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.
“Alles was helemaal positief.” Zegt ze
“Mooi, ik heb ook over jou gehoord en alles was positief.” Zeg ik terug.
“Weet ik.” Zegt ze en ze draait zich om en gaat kennis maken met de rest.
Wat een arrogantie.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen