Chapter thirty-three
[JB hé]
NU WIL IK REACTIES VAN STILLE LEZERS!!! xd
neeh echt [:
en abo's abo's abo's!
vertel dit verhaal verder,[als je het goed vind]
en jaah hello; you know, hoe meer mensen mijn story lezen, hoe happier ik word okaaaaaaaaay, en als ik happy ben, schrij ik veel en heb ik inspiratiee.
[:
Dat was mijn speech, byeee xd
Heel de week verveelden we ons nooit, We konden zo goed praten, en er kwamen veel mensen langs, vrienden, familie,...
Het was woensdag, en we mochten op dezelfde dag uit het ziekenhuis. We waren allebei happy. Morgen was het kerstavond, dus vandaag, en morgenmiddag, gingen we om cadeautjes, Toen we samen naar Antwerpen gingen, zag ik pas echt hoeveel aandacht hij kreeg, Er kwamen meisjes op ons afgestormt, maar gelukkig, hield Jack [bodyguard] ze tegen. We liepen handinhand, en ik zag veel meisjes me met een vuile blik nakijken. Dat hoort erbij, dacht ik. We keken voor zijn familie, voor die van mij, en spraken af, hoe we morgenavond gingen doorbrengen, We besluiten, om kerstmis met familie door te brengen, en nieuwjaar, samen. Maar ik kom morgen wel even langs.
We liepen veel winkels binnen, en opeens vroeg ik aan Justin; Winkel jij echt graag?
Soms, maar alleen als ik in leuk gezelschap ben en hij geeft me een kus op m'n mond.
Als hij me thuis afzet, stapt hij mee uit, ik sta voor mijn hek, en het gaat niet open. Shit, hoeveel keer heb ik die code nu al ingeddrukt? Ik zal er over moeten klimmen hé! zeg ik.
Ben je wel zeker? vraagt Justin
Ja hoor, heb ik nogal gedaan..
Als ik over het hek ben gekropen, geef ik Justin een kus door de spaken, en zeg dat ik me morgen nog wel laat horen.
Eens binnen, staat m'n mama me al op te wachten
Ik heb lekker eten voor je klaar gemaakt..
oh, dankje, ik eet, zit daarna nog wat op Facebook, en besluit dan maar te gaan slapen na een geweldige dag, Ik heb echt een geweldig cadeau voor hem.
Reageer (10)
Ik lees em nu voor de 2e x,en zijn bodyguard heet Kenny xd
1 decennium geledenVERDER!!!Wil je mijne ook lezen??
1 decennium geledenHet gaat ook over JB(lijkt me vrij logisch)stuur me dan ff berichtje dan stuur ik de link.als je hem WIL lezen...
okeeeeeeeeeeeeeeeeee.als het maar niet...ZIJN KIND IS!!!
1 decennium geledenJustin lijkt hiero echt supermoe!
1 decennium geledenveder:)
1 decennium geleden