Srry nog geen hoofd rollen verdeelt maar hier alvast een klein stukje voor jullie op mn school

Maandag ochtend als ik wakker word is het
Kwart over zes omdat ik drie kwartier moet fietsen ben ik er vaak vroeg uit ik stap uit bed doe mn kleren aan loop dan naar de badkamer doe een klein beetje mascara op poets mn tanden kam mn haar en doe er dan een vlecht in daarna kijk ik weer in de spiegel en zie de litteken van 3 maanden geleden weer aan de rechterkant boven mn wenkbrauw ik herinner me de dag van het ongeluk nog super goed ik ben door de achter ruit van mn vriendin gevallen en viel toen flauw maar goed ik loop naar beneden maak een boterham en eet deze op ik maak mn tas klaar en loop naar mn fiets ik fiets naar n beste vriendin Femke heen bel aan femke doet open en geeft me een knuffel zij is de enigste die ik vertrouw op school femke zegt vanavond school feest ik zeg yeah laten we na schooltijd gaan shoppen en een jurk halen stel ik voor Femke zegt oké is goed samen fietsen we naar school heen ik doe mn fiets op slot en loop met Femke richting de deur ik zie een groepje jongens staan een jongen zegt hey Shania ik draai me om en roep wat moet je van me de jongen zegt wij vinden je lelijk en wachten je na school tijd op ik draai me weer om en loop naar binnen ij doe mn tas en boeken in het kluisje ik heb nmmr 185 daarna hang ik mn jas op en ga ik met Femke staan tegen het muurtje er loopt een jongen voorbij die ik goed ken hij heet dries hij kijkt me met zn blond bruine haar aan en als hij even niet oplet loopt hij tegen een grote jongen op de jongen kijkt boos naar dries en ik kijk toe die grote jongen ken ik maar alte goed hij heet nigel hij wilt dries slaan met zn vuist maar dan zeg ik nigel laat hem hij is zoals hij is nigel kijkt me een keer aan met een verbaasde blik en loopt dan weg dries loopt naar me toe een ik weet we hebben al vanadag 1 ruzie. Maar deze keer is zo anders als hij bij me is zegt hij Dankje ik zeg graag gedaan en dries zegt jij word toch op gewacht na school ik zeg ja dat klopt dries zegt ik help je wel mee zodat je niks gebeurt ik zeg vol verwondering Dankje wel en ik geef hem een knuffel ik zeg als ik hem los laat sorry daar voor dries zegt geeft niet waar zijn we anders vrienden voor ik kijk hem raar aan en dan loopt hij weg ik kijk naar Femke die inmiddels aan het praten is met dries ik zie Femke sniekie lachen en kijkt dan mijn kant op ik kijk haar ondervragend aan en dan kijken dries en Femke mijn kant op Femke loopt naar me toe en ik zeg wat had jij te vertellen Femke zegt dat zie je straks wel zeg nou en ik kijk Femke met puppie ogen aan Femke denkt na en zegt dan.... Nou ... Nee ik zeg niks. Ik geef Femke een speels duwtje en dan gaat de bel we hebben 2 uur wiskunde daarna 2 uur gym dan pauze in de eerste pauze loopt dries naar me toe en vraagt dan iets waar ik helemaal verstelt van sta......:)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen