Foto bij ~ chapter two ~

Ik zucht en rol van de ene kant naar de andere kant van mn bed.

Ja.. Queensize bedden zijn niet altijd even fijn.

Ik haal mn telefoon van de lader en stop mn alarm.

Ik kijk naar al mn twittermeldingen en whatsapp meldingen die ik allemaal heb.

Natuurlijk heeft Ims me weer geappt. Ik schud lachend mijn hoofd en ga naar whatsapp en open het gesprek met haar.

Ims bby: Hee vanmiddag afspreken? Moet je wat vertellennn ah x

Ik lach zachtjes en antwoord dat ik vanmiddag om 3 uur uit ben.

Ja, ik heb nog maar één weekje school en daarna gaan we op vakantie naar Amsterdam.

Ik heb er echt zin in om weer naar Nederland te gaan. We gaan bij Fiona, mijn nicht,, logeren.

En natuurlijk shoppen.

Ik zucht en ga naar twitter. Ik check mijn DM's en mentions.

Niets speciaals..

Ik sluit twitter en open spotify, playlist "Trust the Wanderlust" van Bethany Mota.

Oh my god, ze komt binnekort naar New York om mijn zus te ontmoeten.


En dan mag ik ook mee, ik ben zo enthausiast.

Ik klik op shuffle, sta eindelijk op en loop naar mijn kast. Ik open de deur en loop naar binnen.

Ja ja.. een inloop kast.

Ik kan er ook niets aan doen dat mijn vader hoofd van de afdeling is oh en ik heb ik ook verteld dat hij een schrijver is?

Nou iniedergeval.. Hij schrijft boeken over zijn werk, hij schrijft over zaken die hij heeft.

Ik kijk echt tegen hem op.

Ik zoek naar mijn cheerleading jurkje,ja vandaag is de 'grote' wedstrijd. De belangrijkste wedstrijd van het jaar.

Ons school football team is goed man.

Ik heb ook en huge crush op de linker quarterback. Niet normaal hoe knap hij is.

Ik zucht opgelucht als ik eindelijk mijn jurkje vind.

Ik wil net de kast uitlopen en herinner me dan ook dat ik schoenen en schoon ondergoed nodig heb.

Ik loop weer terug de kast in, zak door mijn knieën en zoek mijn witte schoentjes.

Ik laat me op het kleed, dat midden in de kamer ligt, vallen. En begin te denken.


"Wat nou als Boris nou ook een crush op mij zou hebben? Hij is immers wel een van de makers van 'de lijst'. Ik zucht waarschijnlijk vind hij me echt heel lelijk enzo.

Ik sta weer op en pak snel een setje schoon ondergoed en loop daarna met al mijn spullen gelijk weer de kast uit.

"KENZIE" hoor ik mijn zus roepen en ik rol met mijn ogen.

"WAT" en loop rustig met al mijn spullen de gang op.

Mijn zus heeft de zolder, de zolder is echt reusachtig. Ons huis is reusactig.

We wonen in een huis net buiten het centrum, helaas niet dichtbij Central Park, dat is helemaal aan de andere kant van de stad.

Wat lul ik nou allemaal.


"Beth komt in 2 uur wil je je gr-" ik laat haar niet haar zin afmaken en ik ren weg.

Fuck fuck fuck. Beth komt over twee uur en ik moet in twee uur op school zijn voor de wedstrijd.

Godverdomme, ik ren naar de badkamer en doe de deur op slot. Tranen stromen over mijn wangen.

'slet waarom ben je nou weer aan het janken?'

'cmon doe niet zo zielig'

'Beth haat je toch dus waarom maak je je zorgen?'

'ja keuzes maken schat'

"SHUT UP" schreew ik. De stemmen moeten stoppen.


Ik word helemaal gek hiero.

"Kenzie wat is er?" Femke klopt op de deur.

"Ga weg Fem" schreew ik.

"Niets doen eh" en ik hoor haar weg gaan.

Eindelijk.

Ik leg mijn spullen over het rekje en draai de kraan van het bad open.

Ik zucht, ga tegen de deur staan en laat mezelf vallen. Alweer vallen de tranen.

Opeens hoor ik "photograph" van Ed Sheeran spelen. Dat maakt me nog harder huilen.

Mijn telefoon gaat af en ik kijk naar mijn scherm. Mijn ogen schieten open en de tranen stromen steeds harder.

"@camerondallas: Hi guys :) Im going to do a tweetspree in 2 hours be readyyyyy"

Ik sta op en zoek snel naar mijn makeup tasje. Als ik hem eindelijk heb gevonden probeer ik mijn mesje te vinden. Dammit..

Na vijf minuten zoeken heb ik hem eindelijk gevonden. Ik leg het op het randje van het bad, pak mijn telefoon en zet photograph op repeat.

Ik kleed me langzaam uit, laat het liggen en stap langzaam in het bad.

Ik sluit mijn ogen en kijk naar mijn mesje dat voor me ligt.

Zou ik?

'ja come on'

'nee je bent al bijna een maand clean je kan het nog langer volhouden..'

'ja je verdient het'

'nee niet doen .. doe het voor Cameron en de andere?'

Ik zucht en denk aan Cameron.

"Maar Cameron doesnt even know that i exist.." fluister ik.

Ik pak mijn mesje en hou het tegen mijn pols. Ik slik even en sluit mijn ogen.

Ik knik en haal het mesje over mijn huid. Nog een keer.

'Damn dit voelt goed' fluister ik.

Ik haal het mesje nog twee keer over mijn huid en dan leg ik mijn mesje weg. Ik hou mijn pols in het water en leg mijn hoofd tegen de muur achter me.

Ik sluit mijn ogen en begin weer zachtjes te huilen.

What have i done.. ?

Reageer (1)

  • CamsBae

    omg snel verder! x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen