Liz en Matt hebben The Song samen gezien.. Ze hebben alles van hun gefilmd.. Matt is net naar huis gegaan en Liz gaat nu slapen? Ze droomt iets raars

Ik ben in de stad. als ik even rondkijk. Zie ik Matt lopen. Ik voel me alsof ik zweef. Ik slenter langzaam achter Matt aan. Matt loopt naar het strand. het duurt heel lang tot we daar eindelijk zijn. Het word dan heel even zwart voor mijn ogen en als ik het weer zie loop ik het strand op. Dan zie ik Matt volleyballen (Dat is zijn favoriete sport). Dan komt een onbekend meisje aangelopen, ik kan haar gezicht net niet zien. Maar ik zie wel dat ze knap is. Als Matt haar ziet gooit hij de bal weg en rent naar haar en omarmt het haar.. Ik voel een jaloezie scheut door mijn lijf gaan.. Daarna alsof het nog niet erger kon gingen ze naar een café een milkshake delen. dan zoenen ze elkaar. ik word boos. Maar dan zie ik het gezicht van het meisje heel duidelijk. Eerst herken ik jaar niet maar dan zie ik het.. Dat ben ik.. Ik voel me ineens heel blij.. Ik sluit mijn ogen en dan sta ik recht voor Matt en krijg ik een knuffel. Op dat moment schrik ik wakker.. Ik snap het niet.. Ik loop naar mijn badkamer gooi ik wat water in mijn gezicht.. Op dat moment besef ik iets.. Ik ben verliefd.. Verliefd op Matt!!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen