Liz en Matt hebben auditie gedaan en ze zijn door!! Een probleem wat vind Ally van wat er gebeurd is?

Na een lang weekend van repeteren voor The Song moeten we op dinsdag weer naar school. 'Vanavond komt The Song op de televisie toch?' Vraagt Matt. 'Ja, maar moeten we niet tegen Ally zeggen dat ik auditie heb gedaan?' Zegt ik. Matt kijkt er moeilijk bij, alsof hij iets wil verzwijgen. 'Matt wat is er?' 'Liz ik.. En Ally hebben een relatie.. En ze.. Ze.. Wou met mij auditie doen.. En.. En ja.. Ze werd
Dus ziek.. Ik had dat al gehoord dus ik wou stoppen met The Song maar.. Toen kwam jij.. En ik denk.. Dat Ally jaloers zal zijn.. Omdat we tijdens de show hand in hand staan.. En ze ons back stage filmde.. Ik weet niet hoe ik het tegen haar moet zeggen..' Zegt hij hakkelend met angstige ogen. Maar hij is nog niet klaar met spreken. 'En Liz.. Ik vind je..' op dat moment komt Ally aangerend, 'Liz, Matt komen jullie vanavond bij mij The Song kijken?' Matt en ik kijken elkaar aan we weten niet wat we moeten doen. Ik besluit het te vertellen. 'Ally, ik moet je wat zeggen.' Matt stompt me in mijn zij maar ik ga gewoon verder. 'Matt en ik hebben de auditie gedaan.. Toen jij mij vertelde dat je niet kon zingen.. Ook al praatte je niet.. Ik ging toen naar meneer Van Jansens huis en ik vertelde het hem.. En toen mocht ik zingen..' Ally kijkt alleen naar Matt met boze veel zeggende ogen. Dan zegt ze: 'Matt, met de show? Of zonder de show?' Ally kijkt hem nog steeds strak aan. Maar nu rolt er een traan over haar wang. 'Liz.. Wist je al dat Matt en ik iets hadden?' Zoals ze hadden zegt weet ik dat ik moet liegen. 'Nee Ally waarom zou ik dat weten?' Zeg ik uiteindelijk. 'Nou dam weet je het nu. Matt, het is uit!' Vervolgt ze dan pakt ze mij bij de arm en loopt naar de meiden wc, en barst daar dan in tranen uit. 'Hij is zo'n sukkel! Hij.. Hij.. Heeft gewoon het liefdes stukje gedaan, met jou!' Zegt ze snikkend. 'Ally rustig maar het spijt me, maar het was niet zijn idee.. Het was die van meneer Van Jansen... Het spijt me dat ik je het niet had vertelt.' Zeg ik terwijl ik haar troost. 'Liz.. Het is niet jou schuld.. Maar die van Mr Van Jansen.. En ik ben niet meer op Matt.. Ik wilde het al uitmaken.. Ik ben op Thijs.. En sorry dat ik niet zei dat Matt en ik een relatie hadden.. Al 2 maanden..' Brengt ze uit. Dan gaat de bel. De lessen beginnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen