Foto bij 029 - Let's cheers to this

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • youngforevers

    Die laatste 3 hoofdstukken...
    Per-Fect.
    Ik ben over twee dagen sws terug van vakantie, dan kan ik je helpen. Sorry dat ik je zo heb achtergelaten met de kritiek, maar ik kan een aantal tips geven.

    - Kijk naar andere voorkanten op Quizlet.
    - Vorm het beeld dat je van de story hebt, en laat dan je gevoel spreken. Kom maar op met die quotes! Cliché, of niet.
    - Laat jezelf inspireren op tumblr, weheartit, of mensen om je heen.
    - Gebruik metaforen, als je gevoelens niet goed genoeg kunt verwerken.
    - En last but not least, een goede voorkant is niet in een half uurtje klaar, neem de tijd en geef jezelf de tijd. Als je gehaast denkt komen de beste ideeën vaak niet naar voren.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en anders kan ik je over een paar dagen beter helpen, als ik terug ben. Just say when you need help.

    x

    1 decennium geleden
  • Tremaine

    waT CUTEEEEE
    aaaaah so much harry action
    Snel verder en over dat voorkant dingetje ik zou je graag willen helpen maar ik weet zo snel ook niet echt iets. Maar ja ik weet ook niet waar je heen wilt met dit verhaal :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen