Foto bij #Harry

Ik kon maar niet slapen wat kut was want ik moest goed aansterken. Ik had al een paar agen niets meer gegeten. Ik kon het gewoon niet aan bij me moeder dus was ik gevlucht naar hier. Louis en Niall lachen lekker te slapen en ik was klaar wakker. Ik had het koud ik bibberde alles bij elkaar. Ik trok het dunne lakentje veder over me heen maar het hielp niets. Ik ag dat Louis wakker werd.
"heey hazz kon je niet slapen?" ik schudde me hoofd.
"nope kon geen slaap vatten teminste een uur geleden niet meer" louis knikte begrijpend met z,n hoofd.
"Harry heb je het koud? " ik knikte.
"straks dan maar uit deze hoge boomhut maar mijn huis? om jouw even optewarmen" ik begon te blozen. "m-maar l-lou kan ik wel een tijdje bij jou blijven ik durf niet naar huis" ik sloeg het lakentje beter om me heen. Louis knikte lief en wreef over me arm heen. "Tuurlujk kan dat hazz maar moet je wel wat kleding en wat spullen meenemen van je eigen huis" ik keek hem bang aan. "Kom zullen we? " ik knikte we maakte Niall wakker. Ik klom naar beneden toen kwam niall en daarna Louis. Ik liep met de deken om naar louis zijn longboard ik gingerop staan. Louis hield me stevig vast. Niall sloeg eerder af naar zijn huis. Ik werd met de meter zenuwachtiger. Voor dat ik het wist stond ik voor de deur.
"hai mam ik kom wat spullen halen "
"Ga je weg" zei ze met een glimlach ik brak vanbinnen zoiets zeg je toch niet tegen je zoon.
Ik knikte maar wat.
Ik liep naar,m,n kamertje pakte haast al m,n spullen. Toen ik alles meenam liep ik naar louis z,n huis. Ik belde aan en Louis deed open.
"hey hazz welkom in mijn paradijsje!" ik glimlachte verlegen.
"Louis woon jij alleen" Hij knikte vrolijk "dus je kan zolang blijven wanneer je wilt!"
ik knikte kort. "volg me maar naar mijn kamer wat nu ook jouw kamer word" Ik volgde louis. Ik begon te bibberen. "Lou kan ik alles snel uit pakken?" Louis knikte vrolijk "moet ik je dan ook nog helpen?"
"ja graag met wat waar moet staan of hangen" ik maakte me eerste koffer open.
"ah de badspullen hmm kokos, naja het is het zelfde als bij jouw thuis dus" ik knikte.
na een uurtje hadden e alles klaar en was ik kapot.
"ahhww is mijn hazza moee" hij grinikte even.
"niet leuk "ik tikte hem even aan. Ik sloeg m,n armen om zijn nek en hij zijn armen om me middel. Langszaam bracht ik mijn lippen naar de zijne. Ik zoende hem zachtjes.
ik liet na een paar minuten los en ik knuffelde hem. "Lou dankje dat ik hier kan blijven"
Ik hoorde opeens gebonk waar normaal me kamer was. Ik begon zachtjes te huilen. 'Vuile flikker ik ben toch blij dat jij weg bent je bent nooit me zokn geweest' hoorde ik. Ik liet louis los en ik ging op de bank zitten. Louis liep naar de deur waar blijkbaar een envelop lag.
"hazza dit is voor jou" hij gaf me een envelop. Ik maakte hem open nam de foto's eruit.
ik keek erop en over al war ik opstond was ik weg gevaagt met stift. Ik liet alles vallen zelfs me mooiste foto waar ik opstond bij m,n eerste show. Ik begon met lange uithalen te snikken in m,n handen. Louis haalde snel een glas water "hier drink wat hazz dat is goed voor je " ik nam een paar grote slokken. "dankje louis voor alles er voor me zijn en alles ik had dit nooit gedacht" Louis nam me in zijn armen. Ik ging er in liggen en ik viel in een onrustige slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen