Foto bij #Louis

een paar dagen later.
Harry kwam al een paar dagen niet meer op school. Ik maakte me hrote zorgen. Ik liep naar zijn huis toe. Ik belde aan. "Ja wat is er! " zei de moeder van Harry boos.
"e-ehm is Harry er ook?" ze schudde haar hoofd "Nee al een paar dagen niet meer! en nou op donderen!" Ze sloot de deur en ik liep weer naar m,n huis. Ik belde direct Niall.
"Niall? ben je daar?"
'Ja wat is er? '
"Harry is verdwenen hij is thuis ook niet! "
' Oke we gaan hem zoeken ik kom er meteen aan! misschien eet ik al waar hij is!'
"oke ik ga klaar staan!" Niall hing op en ik liep naar de lift. Toen ik eindelijk benden was zag ik Niall al staan.
"Heey nialler waar is Harry dan ?"
"Kom maar mee hij is denk ik in z,n boomhut in jet park!" Niall skate vooruit en ik skate achter hem aan. Toen we eindelijk aan kwamen in het park zag ik een boomhut.
"Niall is dit hem? " Niall knikte. Ik zette me longboard tegen de boom en ik klom de ladder op. Ik liep naar het deurtje die bij het plateutje was. Ik maakte hem voorzichtig open bang dat ik hem kapot maak.Ik liep voorzichtig naar binnen. Het kraakte een beetje.ik zag niemand ik liep wat rond maar nog steeds zag ik geen kleine krullenbol.
"Louis wat doe jij hier" hoor ik opeens een stem zeggen. Een stem die bij de krullenbol hoort.
"ohw Harry daar ben je! ik was bang dat je wat overkomen was!"
"Sorry lou maar ik kon het thuis niet aan!" Ik nam hem rustig vast.
"hazza hoelang heb je niet gegeten je bent echt magerder geworden" Ik zag hem nadenken. Hij trilde wat op z,n benen "a-al een paar dagen niet meer"
"babe ga even liggen op dat bedje je ziet er niet goed uit ik vraag Niall wel even of hij wat eten wil halen" Harry knikte. Ik liep naar buiten "Hey Niall kan jij even wat eten halen bij de winkel hier? " Niall stak z,n duim op "thanx mate!" Ik liep weer terug naar binnen. "hazz Niall is wat te eten voor je aan het halen" Hij knikte zwakjes. Ik ging bij hem zitten. Ik streelde een beetje door z,n krullen
heen.
"ga mar wat slapen ik wacht wel even op Niall ik maak je wel wakker als het eten r is" Harry sloot z,n ogen. Ik legde de deken over hem heen. En ik liep daarna naar beneden. Niall zag ik in de verte aan komen skaten met een tas vol eten en drinken. "Hey niall ben je er weer"
"Jupp ik heb heel veel eten en drinken ik wist niet wat lekker was en oja ik heb ook wat ehbo dingen mee genomen " Ik knikte goed keurend.
"kom ga ook mee naar boven " Ik nam alles mee naar boven. "hazza wakker worden we hebben eten en drinken" Harry werd sloom wakker. "Hier een croissantje " Harry pakte het vast en nam een paar happen. "lekker?" Harry knikte "heerlijk"
"oh hazz heb je nog verwondingen? "
"een paar hoezo heb je ehbo spullem? " Ik knikte. Hij ging zitten en liet ze zien. ze waren een beetje ontstoken. Ik maakte ze netjes schoon. Harry ging liggen en viel in slaap. Net als Niall en ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen