#Harry
In de pauze liep ik vrolijk naar louis toe. Ik zag hem zitten. Zachtjes liep ik naar hem toe. Ik wou me armen om vanachter om hem heen slaan toen ik vanachter werd gepakt. ''Jij loopt nu rustig naar die 'vrienden' van je, en je laat Louis met rust oke'' Ik knikte. Degene die het zei liet me los gaf me een duwtje zodatik struikelde over een tas/ Iedereen begon te lachen. Ik sotnd moeizaam op. En ik liep huilend langs Niall die me achtervolgde. ''Harry wacht even'' Ik rende door naar buiten ik ging zitten op het grasveldje. ''Niall vind jij het erg dat ik met Louis heb'' Niall schudde z,n hoofd ''tuurlijk niet Harry is juist schattig'' Ik kreeg een glimlach door me tranen heen. "'Hazza !! HArry'' ik hoorde Louis me naam roepen. Hij keek omzich heen en toen zag hij mij zitten. Louis kwam op me afgerend. ''Hazza sorry van Zayn ik wist niet dat hij zo reageerde''
'' Het is niet erg Louis'' Hij knikte. ''Heb je nog ergens pijn ?'' Ik haalde me schouders op. Totdat ik zag dat er een scheur in m,n broek zat waar een bloedende schaafplek boven uit kwam. ''Niall kan jij misschien een pleister halen?'' Vroeg Louis. Niall knikte en liep weg. ''Lou hoe moet ik deze scheur verbergen voor me moeder! Ze word razend als ze dit ziet vooral door de alcohol!'' Ik begon weer te huilen. Niall kwam terug met een pleister. ''wat is er met Harry'' Louis knikte naar de scheur in m,n broek. Ik begon nog harder te snikken ik legde me hoofd in m,n handen. ''Ik heb misschien wel een idee! me moeder kan hem wel maken dan lijkt hij weer gloedje nieuw! maar dan moet je hem wel aan mij mee geven'' Ik knikte. Ik gaf Niall een knuffel '' thanks mate dat is echt een goed idee'' Louis plakte de pleister op m,n knie en hij gaf er nog een kusje op. Ik lachte ''gekkie wat je ook bent'' Louis begon te blozen. Ik hoorde de bel gaan. '' Lou nu moet ik je weer missen'' Niall begon te grinnkiken. Ik kreeg nog een zoen en we liepen naar de les. ''yes nog 1 les uur de andere vallen uit had ik gehoord !'' Riep Niall ik begon te lachen. ''Ik moet wachten op Louis ik ben met hem mee gelift'' Niall knikte ''weetje...''
''Ja kan het ook wat stiller zijn Horan en Styles!''
''Sorry'' zeiden we in koor.
"weetje jullie zijn best schattig samen " fluisterde Niall in m,n oor. Ik begon te blozen. "Dankje Niall" fluisterde ik terug. De bel ging. "Harry als jullie nou langs me huis rijden mag je een broek van me lenen maakt me moeder jouw broek wel"ik deed me duim omhoog. Ik ging in de kantine zitten wachtend op Louis. Ik deed me oortjes in en ik pakte een boek. the fault in our stars. ging ik lezen ik zat op een gegeven moment zo ikn het boek dat ik niet door had dat er iemand tegen me praatte. Ik voelde opeens een kus op me wang. Ik schrok uit me trans "Oh hey Louis!" Hkj begon te lachen.
"hehe dat werkt als enige ik heb alles geprobeerd! " ik begon te blozen.
"sorry dit is gewoon zo,n mooi boek Louis Oh louis! kunnen we straks even langs Niall z,n huis rijden?" Hij knikte "kom boekenwurm we gaan" ik glimlachte kleintjes. En we gingen weg.
Louis sloeg een arm om me heen en we reden naar Niall z,n huis.
Er zijn nog geen reacties.