Zomervakantie
Jef, Mikel en Tom zaten in de klas. Het laatste uur van het schooljaar was bijna voorbij. Toen de bel ging was iedereen opgelucht. De zomervakantie kon beginnen. Jef kwam tegen Mikel en Tom zeggen: 'Laten we iets doen voor ons drie, we zitten al zolang bij elkaar in de klas!' Waarop Mikel zei: 'Ja, maar wat dan?'Jef: 'Ik heb wel een idee! In het bos van mijn dorp staat een mega groot kasteel, echt eng! Laten we er voor een week slapen!' Mikel en Tom twijfelden een beetje maar gingen dan toch akkoord. De volgende dag spraken ze af aan het huis van Jef. Jef ging met hen samen naar het bos. Daar stond het huis. Omringd door een gracht, bomen en planten. Toen ze de gracht overstaken zagen ze al meteen iets merkwaardigs. In het water lagen alleen maar dode vissen. Jef deed voorzichtig de deur open en zei: 'Hallo, is hier iemand?!' Het enige wat ze hoorden was zijn echo. Toen iedereen binnen was sloegen de deuren opeens dicht. Ze verschoten alle drie. Mikel probeerde de deur open te krijgen. Het lukte niet. Ze dachten dat de deur klem zat. Jef zei: 'Laten we het kasteel eens verkennen!'
Reageer (1)
Spannend!
1 decennium geledenIs Mikel serieus een naam? En Jef ook? Ik dacht altijd dat het Mikael en Jeff was