Foto bij 026 - Call me maybe

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • AllDayDreams

    Dit verhaal is echt leuk!!
    En heel eerlijk: ik kijk er iedere keer weer naar uit om een nieuw stukje te kunnen lezen.
    Het is echt heel realistisch en dat is fijn lezen.
    Snel verder xx
    PS. Je verdient zeker wel 100 abo's! Zelfs meer!

    1 decennium geleden
  • Tremaine

    Ja ik ben het ergens wel met Traffic eens, ook de titel verwijst naar een soort zoetsappig liefdesverhaal (terwijl ik de titel wel prachtig vind) terwijl dat eigenlijk nog helemaal niet zo is. In ieder geval niet gelijk dramatisch en van 'we zijn verliefd en doen alles voor elkaar'. Ik vind het verhaal juist heel 'ruw' of zoiets, ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar heel realistisch.
    Dus misschien is de voorkant een beetje misleidend ja, je verdiend het echt om meer lezers te hebben!
    Snel verder, I want Harryyy

    1 decennium geleden
  • youngforevers

    Dit is seriously leuk!
    Vooral dat einde, damn.
    En ik wil niet vervelend doen, maar misschoen ligt het aan je voorkant dat je niet 100 abo's hebt, of iig meer.
    Het verhaaltje past nu nóg niet super goed bij de story, en ik weet niet of het echt een verkoop praatje is voor je verhaal.
    Want daar is de voorkant toch voor, right?
    Sprry sorry voor deze kritiek, maar ik wil je alleen helpen, omdat je zo veel meer verdient..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen