Foto bij 10. Austin

Na uren lang over het campingterrein te hebben gezocht, loopt Austin naar het toiletgebouw. Daar staat ze! In de verte ziet hij haar rode haren oplichten in de avondzon. Hij legt een hand op haar schouder en zegt haar naam. Ze schrikt als ze hem ziet. Austin kijkt haar verbaasd en afwachtend aan. 'Were have you been?'. Sanne vertelt over het weiland en Christiane terwijl ze haar blik strak op de afwas gericht houdt.
Dan ziet Austin het onbekende bestek dat ze aan het afwassen is en vraagt van wie dat is.
Sanne zucht, ze lijkt te twijfelen. 'I stay with a friend tonight'. Daar moet hij het maar mee doen. Hij loopt aarzelend weg, maar bedenkt zich weer en vraagt Sanne om met hem mee te komen.
Ze lopen naar een rustig plekje onder een grote, oude boom. Austin vraagt of er iets aan de hand is.
Sanne is even stil, kijkt hem dan voorzichtig aan en vertelt dat ze verdrietig is over het feest omdat ze..
'because.. I love you, Austin'.

Austin kijkt haar een paar tellen zwijgend aan en begint dan te lachen. Sanne glimlacht een beetje verbaasd over zijn reactie.
Opeens stopt Austin met lachen, 'shit..' zegt hij. Hij had dit niet zien aankomen.
'Sanne, dear..'. Austin legt haar uit dat hij haar een geweldige, mooie jonge vrouw vindt en dat hij veel van haar houd, maar dat ze simpelweg te veel verschillen wat hun levensfase en karakter betreft.
Sanne kan zo impulsief reageren en zo verstikkend aanhankelijk zijn, denkt hij.
Hij slaat zijn armen om haar heen, maar ze blijft roerloos zitten. Voorzichtig laat hij haar weer los en stelt voor om terug naar de tent te gaan. 'I stay with a friend' zegt ze afwezig. Austin twijfelt even en laat haar dan achter bij de boom. Noah zit nog op hem te wachten.
'Ze is te jong, ze is gewoon te jong' zegt hij tegen zichzelf. 'Het kan alleen maar slecht aflopen'.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen