Chapter 1
Jasmine pov
De laatste minuten gingen heel langzaam voorbij. Meneer van wiskunde begon maar dingen te herhalen.
Nog een 7 minuten precies zou de bel gaan en dat betekend VAKANTIE!!!
Juliana zat naast en ze begon over 5 seconds of summer. Ze was helemaal fan van hun. Ik ook wel maar niet zo lang als Juliana.
Ze had een HUGE crush op Ashton.
Ik leunde op mn tafeltje en begon met een pen te tikken. De klas was vrij rustig en ze waren aan het werk.
Hoe kunnen hun nou werken in de hitte?
Aangezien ik toch ergens achteraan zat pakte ik mn iphone en begon op twitter, facebook en whatsapp te kijken.
twitter: 700 meldingen
facebook: 10 meldingen
whatsapp: 80 berichten
Ik begon te lachen en bedacht net dat ik facebook eerst ging kijken.
Facebook vond ik maar dom maar ik kreeg vaak meldingen binnen, likes en commemts op statussen en foto's.
Vervolgens keek ik op twitter. meeste waren followers maar ook veel mentions.
Tot mijn verbazing zag ik dat Calum Hood mij followde! Ik hield mijn adem in en ik gaf een klein duwtje tegen Juliana en liet het haar zien.
Haar ogen werden groot, ze trok haar mond open maar ik bedekte haar mond en maakte een sign van SSHT!
De bel ging, ik vergrendelde mijn iphone en gooide de boeken in mn tas en liep het lokaal uit.
Juliana volgde mijn voorbeeld en we liepen naar onze kluisjes. Dumpte alle boeken erin en ik ontgrendelde mn iphone weer.
Ik haalde diep adem en begon als een gek te gillem ' CALUM HOOOD FOLLOWED ME BITCHEZZ 5SOS!!!! '
Juliana gilde nog harder en ze pakte mn hand vast en rende door de school.
We kwamen op het schoolplein terecht en ik met mijn hoofd botste tegen Shane op.
Shane was mn crush. Hij was wel een soortige Calum Hood typetje.
Hij keek me aan en lachte ' Jazz!' ik keek hem aan met een rood blos op mn wangen.
Shane en ik hadden niks maar we vonden elkaar wel leuk.
Bijna iedereen waren tegen ons volgens hun passen we niet bij elkaar.
'jasmine , uhm fijne vakantie.. ' 'thankyouu shanie jij ook '
Ik keek hem even aan en gaf hem een klein kusje op zijn mondhoek.
Juliana en ik liepen toen naar mijn huis toe.
Er zijn nog geen reacties.