Foto bij Chapter Twenty-three - finaly home.

weer een foto van mij (a)

<3

Charlotte pov:

Ik stapte uit het ziekenhuis bed terwijl Justin mijn kleren inpakte. Ik keek naar zijn gezicht en liet een traan rollen. Ik was echt blij dat ik terug naar huis mocht. Ik nam zijn hand vast en we liepen samen naar beneden. Daar stond mijn mama te wachten. Ik en Justin hadden besloten dat hij terug tijd moest kunnen maken voor zijn vrienden en ik voor mijn vriendinnen. Dus we gingen elk een weekend met onze beste vriend/vriendin naar zee. Hij naar oostende en ik naar Knokke. Het zou erg fijn worden. En we vertrokken volgende week zaterdag al. "Schattie, ik weet dat je moet rusten enzo, deze week. Maar zou je ajb met mij mee willen gaan naar Six Flags. Ik moet daar een soundcheck gaan doen vanmiddag en daarna gaan ik & ryan het park zelf in dus als je mee zou willen gaan?" Hij keek me zo lief aan. "Tuurlijk wil ik mee. Je dacht toch niet dat ik ging rusten?" Hij lachte en gaf me een kusje op mijn neus. Hij nam mijn hand vast en speelde wat met mijn vingers. Toen we bij mij thuis aankwamen liep ik naar boven met een lachende Justin achter me aan. Ik deed mijn tshirt uit en deed vlug een zwart kleedje aan met een zwarte nylon panty. Justin kwam binnen en wiebelde met zijn wenkbrauwen -je weet wel- "Oh, sexy girl van me" Ik lachte en gaf hem een kus. Toen ik mij wat opgefrist had en mijn haar had gestijld kwam hij achter me staan. Hij legde zijn handen op mijn heupen en gaf lieve kusjes in mijn nek. Toen ik me omdraaide zag ik in zijn ogen dat hij meer wou. Ik duwde hem van me af en ging op mijn bed zitten. "Ik wil dit niet Justin." hij keek naar me. "hee, we doen niets als jij het niet wilt." ik lachte moeilijk. "Maar ik zie het in je ogen en ik wil je ook niet teleurstellen." hij kwam nu ook naast me zitten. "Als ik maar bij je kan zijn." hij gaf me een kusje in mijn hals en sprong van het bed. "En nu huphup verder doen want we moeten bijna vertrekken." Ik lachte en deed mijn zwarte uggs aan. Blij dat ik eindelijk terug was. We vertrokken naar het park en er kwamen -alweer- allemaal gillende meisje op hem af. Deze keer had hij zijn bodyguard bij dus we werden niet platgestampt door meisjes die hem wouden aanraken. Vroeger zou ik dat ook gedaan hebben, maar nu kan ik hem altijd aanaken, zoveel ik maar wil. Maar ik vond het niet bizar dat ze dat wouden zoals hij. Hij begreep er echt niets van.

Reageer (8)

  • CRIZZY

    verdeerrrr

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Drake

    kesha, inderdaad.
    echt heel schattig dat ie dat snapt :'$
    en je moet ook maar eens verder gaan ^^
    whehe, want je kan zo mooi schrijvenn.
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    haha, verdeeeeer.:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen