LOUIS POV

ik hoorde mijn mobiel af gaan en keek op het schermpje. Liam. Waarom belt hij me nou? Ik nam op; 'hallo, met Louis' zei ik.'Louis hi, met Liam' zei Liam. 'is er iets?' vroeg ik hen.'nou uh ja' zei Liam. 'ken jij ene Nick?' vervolgde hij. Mijn ogen werden groot toen ik zijn naam hoorde. 'ja! Hoezo?! Wat is er gebeurd?!' riep ik in paniek. 'hij heeft Niall aangevallen' zei Liam. 'hij heeft wat?! Hoe durft hij?! Waar is hij en waar is Niall?!' roep ik door de telefoon. 'nou, Nick ligt onder me en Niall staat hier naast me' zei hij. 'wat?' zeg ik. Nick? Onder Liam, juiste.. Liam gaf me het adres waar ze waren en ik ging daar snel naar toe. Ik zag Niall staan en rende naar hem toe. Ik knuffelde hem en fluisterde of alles goed ging. Ik keek naar Harry die een "awh" geluidje maakte. Ik liet Niall snel los en deed een stap naar achter. Ik hoorde Nick lachen. 'shut the fuck op Nick' snauwde ik naar hem. 'geen zorgen Lou ik weet het' zei Harry 'Niall heeft het ons net verteld' ik keek Niall aan, hij knikte.'jullie
zeggen niets over ons toch? Anders kan ik mijn baan vergeten' smeekte ik hun haast, deze baan is belangrijk voor me en ik kan hem niet verliezen. Ze knikte allemaal. Mooizo en nu is het tijd om die Nick aan te pakken.'en godverdomme Nick, kom hier!' riep ik terwijl ik dreigend naar hem toe, Harry hield me tegen, ik wou me uit zijn greep rukken maar dat lukte niet, Nick liep maar me toen en ging vlak voor mijn neus staan, Harry had me zo strak vast dat ik geen enkele beweging kon maken. 'ja Lou?' zei hij.'noem me godverdomme geen Lou! Alleen vrienden mogen dat!' snauwde ik naar hem. 'ben ik geen vriend van je dan?' vroeg hij met een onschuldig gezicht,'nee!! Jij bent de grootste vergissing in mijn leven, verdwijn gewoon en laat Niall met rust!' snauw ik naar hem. Hij gooit zijn handen onschuldig in de lucht,'ik zou Niall met rust laten' zegt hij geniepig, en hij loopt weg. Harry laat me los en ik wil achter Nick aan rennen om hem een paar klappen te geven, maar voor ik dat kon doen had Harry me al weer vast.'nee Lou, hij zei dat hij Niall met rust zou laten, het komt goed' zei Harry, 'nee Harry, jij kent Nick niet zoals ik hem ken, hij laat nu Niall misschien met rust maar er komt nog wat, dat weet ik zeker' zei ik, het is zo, Nick kan nu wel zeggen dat hij niks doet maar er zit altijd een addertje onder het gras bij die jongen. 'anyways, zullen we naar mijn huis gaan?' vroeg Liam, iedereen stemde in.

Bij Liam's huis aangekomen gingen we wat chips en cola pakken en zouden we wat gaan gamen. Na een tijdje vroeg Harry 'maar hoe lang hebben jullie dan al iets?' schijnbaar gericht op mij en Niall. 'voor de storm al' zei Niall. Iedereen trok zijn wenkbrauwen op, 'hoe kunnen jullie dan zolang zonder sex?!' zei Harry, ik grinnikte en Niall kreeg rode wangen. 'ik bedoel die storm duurde zo lang' vervolgde Harry, Liam gaf hem een por, en Harry keek hem beledigd aan. Niall was alleen nog maar roder geworden, 'nou als je zo graag wil dat we sex hebben willen we het ook wel nu doen' zei ik en ging op Niall' zijn schoot zitten en begon hem te zoenen, Zayn keek met grote ogen naar ons, Liam zei 'nee, nee, nee dat hoeft niet' en Harry keek tevreden toe, die kerel is knotje getikt (lolol Frozen, sorry voor de onderbreking xD) ik ging gewoon door, Niall legte zijn handen om mijn nek en ik ging met mijn tong over zijn lip voor toestemming, die ik kreeg, wat dus wou zeggen dat Niall dit ook wel grappig vond, Ik hoorde Liam zuchten en hij ging verder met gamen net als Zayn, Harry bleef maar kijken, ik trok Niall' shirt uit en hij de mijne. Ik voelde dat Niall hard werd onder me. Ik ging met mijn hand naar zijn kruis en kneep erin, Niall kreunde en hij werd nog harder,'Jongens get a room!' riep Liam, ik maakte mijn lippen los van Niall en keek hem aan, hij knikte en we liepen weg, ik hoorde Zayn nog een "Iewl" geluidje maken voor we naar boven liepen, we gingen een random kamer en dat bleek die van Liam te zijn, Liam word hier niet blij van denk ik, ik zoende Niall weer en drukte hem op bed, ik trok zijn broek uit en zag dat hij een tent aan het opbouwen was in zijn boxer. Ik gaf kusjes vanaf zijn nek tot het randje van de boxer en ging verder op het stof, Niall kreunde weer , ik ging met mijn hand over het stof en kneep er een paar keer in en drukte een paar keer hard op zijn, onder tussen al helemaal stijve lengte, ik merkte dat het bij mij ook al wat begon te drukken, zeg maar gerust hard begon te drukken. Ik deed mijn broek uit zodat mijn kleine grote vriend ook wat meer lucht kreeg. Ik ging op Niall zijn boxer zitten en bewoog met mijn kont over zijn vriend,'aahh Jezus Lou!' schreeuwde Niall. Opeens hoorde ik een kreun die ik niet kende, ik keek met een vogelvlucht om en zag daar Harry in de deuropening staan, zichzelf aan het aftrekken. 'Jezus Hazz je liet me schrikken,' Harry werd helemaal rood.'ik uhm... Ik.. Ik was uhm...' stotterde Harry, hij zuchte even diep.'ik wil meedoen, gewoon proberen snap je' zei hij met een awkward lachje, ik keek Niall aan die nogsteeds onder mij ligt, hij knikte dat hij het goed vond,'het kan wel een beetje pijn doen hazz'

___________
heyy, sorry dat ik zolang niet geschreven heb! :(
Maar ik was op vakantie met mijn vriendin en dat kreeg ik dus vorige week donderdag pas te horen terwijl we vrijdag weggingen. Waarom zijn er nou nooit knappe jongens op vakantie :(( heb wel weer twee nummers erbij maar die jongens zijn wel wat ouder dan mij, zo'n 5 jaar :,D anyways ik ga maandag weer met mijn familie op vakantie en ik hoop dat daar wel wifi is. Ik zat eraan te denken om deze story te stoppen, het word weinig gelezen en ik krijg amper reacties of kudo's soo.. xx

Reageer (2)

  • kelly1997

    Ga alsjeblieft verder het is een top verhaal

    1 decennium geleden
  • HaveAGoodDay

    Omg dat laatste was zo ixlldlclxldllxlsoclsb
    Haha snel verder kkdkxn
    En omg hoe kan je er aan denken te stoppen dit story is gewoon supper goed pleazz vverder schrijven!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen