Foto bij Half A Heart

Jouw naam:
Amy Blaze
Naam bandlid:
Zayn Malik
Gesproken in Engels of Nederlands:
Nederlands
Storyline:
Zayn en Amy hebben een relatie gehad, alleen Amy moest het met Zayn uitmaken want hij was volgens haar ouders niet goed voor haar. Als ze het niet zou doen, zouden ze hem aangeven bij de politie, waar hij al niet echt geliefd was. Dus, ze maakte het toch uit, wat Zayn nogal zwaar viel en zijn hart brak. Hij wilde weten waarom, maar dat vertelde ze niet en probeerde haar emoties te verbergen, als of het haar niks deed. Ze wilde hem beschermen, want ook al had hij slechte dingen gedaan, hij verdiende het niet om de gevangenis in te draaien voor haar liefde voor hem, want hoe ze het ook probeerde te ontkennen ze was hard voor hem gevallen.
Zayn raakt dus in een soort dip, want hij mist zeg maar een stuk van zijn hart ( Half A Heart, hihi sorry, ga al verder) Voor niemand had hij zulke gevoelens gehad als voor Amy en voelt zich ook lichtelijk verraden, omdat ze hem zo maar in de steek heeft gelaten. Hij komt niet meer buiten, waardoor Liam ( beste vriend ) zich grote zorgen maakt. Na 3 maanden of zo, ( best lange tijd, maar gewoon om het even te benadrukken) vindt Liam het genoeg geweest en duwt Zayn zowat de deur uit, dat hij plezier moet maken en Amy moet vergeten, ze komt toch niet terug. Zayn loopt na wat geprotesteer toch maar richting het park, waar hij op een fontein gaat zitten. De verliefde stellen in het park laten hem weer huilen, want hij zou nooit gelukkig kunnen zijn, dat was hem niet gegund.
Iets later neemt er iemand naast hem plaats, die ook huilt en zijn naam zachtjes zegt. Het is Amy en eerst hebben ze wel een lichte ruzie, maar die draait zich al snel om naar een passievolle zoen. Amy haar ouders willen hun relatie nog steeds niet goedkeuren, waarop Amy besluit weg te lopen van huis en bij Zayn in te trekken, met hem is ze gelukkig.
2 jaar later, zijn ze nog steeds bij elkaar en raakt Amy per ongeluk zwanger van Zayn, waarop ze een kindje krijgen samen, een jongetje met de naam Javadd
Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm):
ik-vorm
Extra opmerkingen:
http://mediacacheec0.pinimg.com/originals/18/bf/1c/18bf1ceaa9ffec695a1ae4fdf8c96acc.jpg
(Amy haar uiterlijk)
Happy/sad end:
Happy
Eventuele titel:
Half A Heart

Hoop dat het lukt en alvast bedankt!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • AmyJadeMalik

    OMG?! Echt super bedankt!!
    Hij is zo ontzettend schattig en echt geweldig geschreven!!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • JennyHoran

    Echt zo cute!!
    En echt heel mooi geschreven!!!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • 1drocker

    So cute

    1 decennium geleden
  • chanyeoI

    Dit is zo lief!

    1 decennium geleden
  • XxNikita

    OMG OMG OMG!
    ZOOOOOOOO LIEFF
    1 van je beste werken (flower)
    Dit is zoo cute...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen