Foto bij Page 3

Haai babe'ss
Nieuw stukkyy! Enjoyy xx

-xyourlovex

Lief dagboek,

Nou....de 2de dag van school....Ik ben nog niet helemaal opgevallen maar een paar populaire hebben me wel gezien.....4 van de populaire jongens kwamen naar me toe, je weet wel van gister....ik was echt bang...Maar ze deden niks gelukkig.....Ze zeiden dat ik moest oppassen en dat ik niet moet opvallen bij een ene Rick en een Gary.....Ik had gewoon snel geknikt. Een krullebol gaf me een knipoog....Maar die leuke jongen heb ik helaas vandaag niet gezien....jammer...
Ik weet niet wie Rick en Gary zijn maar.....als die 4 gespierde en best knappe (niet knapper dan die blonde natuurlijk) jongens me zelfs waarschuwen voor hun.....dan betekent dat niks goeds.....
Maar ik heb nog goed nieuws!!! Ik ben alweer afgevallen!! Ik ben heel erg blij!!! Ik voel me steeds beter!
Wat vreemd was dat ik bij het hardlopen wat zwarte vlekken zag..... Dus ik ben even gestopt....ik heb geen idee waarom ik die zwarte vlekken zie maar ik hoop dat dat niet nog een keer gebeurd...
In mijn nieuwe klas hebben ze ons vaste plekken gegeven....We zijn toch niet nog kleuters ofzo...maar oke ik zit naast 'Niall Horan'....Hij was er vandaag niet......gelukkig....stel dat hij ook een pestkop is.....stel dat ik zijn huiswerk moet doen ofzo..... Of stel dat hij me juist aardig vind en we vrienden worden!? Ik heb al heel lang geen vrienden gehad... maar dan ben ik niet zo alleen meer.. Maar ja.....ik zie hem morgen....of misschien is hij morgen ook ziek? Ik weet het niet.... Maar we hebben best veel huiswerk en ik moet even pijn leiden dus...
Bye bye tot morgen hoop ik!

Lots of Love,
Eleana

Reageer (3)

  • Beingmyselfx

    Spannend! Zou je ook een kijkje willen nemen bij mijn story?
    Schrijf snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • Skylovex

    ELEANA, JIJ MOET EENS GOED LUISTEREN! JIJ MOET HELEMAAL NIET DUNNER WORDEN EN DIE RICK EN GARY REKEN IK WEL AF!
    Nialler(H) HARRY NEE! ZE IS VAN NIALL!!!!
    Nialler en Eleana (H)
    Snell verderrrr xxx

    1 decennium geleden
  • AlonexLove

    Elenana......please doe jezelf geen pijn....Niall help haar please...
    Snell verder babes! Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen