Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 94

Hey lieve lezers van me (:
Mijn moeder is ondertussen uit het ziekenhuis maar kan nog niet veel doen, dus ik heb het nog altijd druk.
Deze week post ik sowieso nog wel een hoofdstuk (:

xx magiclove

De volgende dag werd je wakker gemaakt door Tom die je zowat overal kusjes gaf. Zijn cornrows kriebelden in je nek waardoor je begon te giechelen. Je voelde Tom glimlachen in je hals waarna hij er een kusje opdrukte en je terug aankeek. Zijn ogen fonkelden van plezier waardoor jou lach nog groter werd. Wat hield je toch zoveel van hem. Tom: “Goedemorgen.” Jij: “Heel goedemorgen ja.” Hij begon zachtjes te lachen en gaf je een kus op je lippen. Tom: “Ik heb ontbijt voor ons.” Je keek hem verbaast aan en keek opzij naar het nachttafeltje waar een plateau met allerlei eten op lag. Je keek hem terug aan en gaf hem een zoen. Jij: “Wat ben je toch een schatje.” Hij kroop van je af, nam de plateau en legde die op bed. Hij kwam terug langs de andere kant van je zitten waarna jullie het ontbijt opaten. Jullie praatten over koetjes en kalfjes tot het ontbijt op was. Hij zette de plateau opzij en legde zich op zijn zij met zijn blik op jou gericht. Je voelde je wangen warm worden van zijn gestaar en ging net zoals hem liggen. Dicht tegen hem aan. Hij sloeg zijn armen om je heen en keek je diep aan in je ogen. Je boog je gezicht naar hem toe en net voor jou lippen de zijne raakten, vloog de deur met een knal open waardoor jullie verschrikt rechtop gingen zitten in het bed. Het was Bill die de deur open had gedaan met een big smile. Hij had echter niet door dat hij stoorde, zo blij was hij. Je hoorde Tom grommen en kon het niet laten om te giechelen. Tom keek je verbaast aan maar je gaf hem een knipoog en keek daarna Bill afwachtend aan. Jij: “Wat is er?” Bill: “Ik heb het gevraagd!” Tom draaide met zijn ogen en legde zijn hoofd neer in het kussen, nog niet beseffend waar Bill het over had. Jij daarentegen sprong op maar door je enthousiasme viel je uit bed. Je kreunde toen je plat op de grond lag maar krabbelde zo snel mogelijk weer overeind en omhelsde Bill blij. Je liet hem terug los en zag toen Tom jullie verbaast en jou zowel bezorgd aankijken. Hij keek naar je lichaam, alsof hij zocht naar een blauwe plek van je val maar die was er niet. Tom: “Wat heb je gevraagd?” Bill: “Of Annelies met me op een date wou gaan.” Nu keek Tom ook verrast en stond ook recht om zijn broer te omarmen. Tom: “Goed zo broertje van me!” Hij liet hem los en sloeg daarna zijn armen om jou heen terwijl Bill begon te vertellen dat ze elkaar waren tegen gekomen in de winkel en dat hij dan uiteindelijk het toch heeft gevraagd en ze ja had gezegd. Daarna verliet hij blij jullie kamer. Tom: “Dat werd tijd.” Je grinnikte eens maar was het wel met hem eens. Ze waren al lang genoeg stapel op elkaar zonder stappen te ondernemen. Jij: “Wie weet heeft mijn dreigen geholpen.” Tom: “Wie weet.” Jij: “Als dat zo is, had ik het al veel eerder moeten doen!” Je ging op zijn schoot zitten en sloeg je armen om zijn nek. Hij kreeg een grote lach op zijn gezicht en liet zich naar achter vallen op het bed waardoor je meeviel.

Reageer (2)

  • KiliXxEagle

    hihi die gekke Bill xD hoe schattig. En die lieve Tom, een ontbijtje op bed. Met zn allen: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW! <3

    snel weiter! xx

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen