Foto bij two.

Emma pov -

2+ reacties?
dan ga ik terug verder ^^

Om 19u stopte ik mijn kleine broertje Ryan in zijn bedje. Hij was pas 2 dus ja. Ik had de deur op een kiertje gezet zodat Jason en Olivia niet moesten aanbellen. Toen ik beneden kwam schrok ik mij rot. Net toen ik de laatste tree afliep sprongen ze voor me. We gingen lachend in de comfi zetel zitten. "Zet tmf eens op." zei Jason terwijl ik hem porde. -Ey, Ey, Ey, Me plus you... - Ik drukte een kussen over mijn oren en zag Olivia meezingen. Jason begon me terug te kriebelen en ik keek in zijn mooie bruine ogen. Olivia was nog steeds druk aan het meezingen terwijl Jason daar boven mij hing. Ik lachte en rolde van onder hem. Hij liep achter me en pakte me op zoals mijn papa vroeger deed. Ik gilde en hij liet me op de roze fatboy vallen. Nu was het toch even een ongemakkelijk moment maar ik dacht even niet na en drukte mijn lippen op de zijne. Ja, tuurlijk, nu was Olivia wel aandachtig. "Ik kan dit niet, sorry Em, dat ik je moet kwetsen. Ik hou heel veel an jou, ook op die manier. Maar nu gaat het even niet." Hij liep weg en ik wist even niet wat me overkwam. Ik stond op en liep naar de keuken. Olivia kwam vrijwel meteen achter me aan en gaf me een knuffel. Nu werd het me te veel en ik liet de tranen stromen. "Wat bedoelde hij?" vroeg ik snikkend aan Olivia. "Ik weet het niet..." ze zuchte en liet me los. "Ga jij anders maar slapen. Dan blijf ik wel beneden tot je ouders thuis zijn." ik knikte, gaf haar een kus en liep de trap op. Toen ik boven aankwam zag ik dat Jason zijn sweater was vergeten. Ik deed mijn boxershort en de sweater aan en ging onder de dekens liggen. Ik nam mijn ipod en viel in slaap. Maar ik werd nog eens om 2 uur wakker. Ik ging naar beneden en goot wat water in een glas. Toen ik terug naar boven liep zag ik dat mijn onderlaken rood was. "Oh fijn, ook dat nog." zuchte ik en liep terug naar beneden om naar toilet te gaan. De volgende dag was het maandag, dan moest ik weer naast Jason zitten. Hoewel hij de laatste tijd niet veel aanwezig was op school. Terwijl ik me om 7 uur nog eens omdraaide hoorde ik beneden al geluid. Ik besloot toch maar op te staan en liep naar beneden om te eten. Nadat ik me had aangekleed, mijn haar had gedaan en mijn tas had gepakt ging de bel. Het was Olivia. Onderweg naar school vertelde ze me dat Jason vandaag niet naar school kwam maar vanavond met me wou praten. Ik zuchte en probeerde de brandende tranen te overwinnen.

Reageer (2)

  • Juvenile

    ikgaaa na hte volgende deeeltje, abo nemen;D!

    1 decennium geleden
  • Drake

    ik heb hier ook een abo op (:
    deze is ook super goed :'$
    en je moet ook eens super snel verder gaan.
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen