Page 2
Thannxx voor de lieve abo's!
We Love you babe's
~ XxNikita
Lief Dagboek
Vandaag ben ik naar mijn nieuwe school gegaan.
Mijn nieuwe klas is wel... oké... Er waren wel een paar die me vuil aankeken en vervolgens begonnen te smoezen. Maar dat is vast niet over mij... Hoop ik.. Verder ben ik nog niet zo opgevallen. Dat is best logisch door mijn allerdaagse-kleding-style. De meeste meisjes op school hebben namelijk veel weg van een beginnende hoer... maar dat is hun keus.. dat ik nog niet zo ben opgevallen heb ik gezien als een voordeel: 1. geen gepest en 2. zo kon ik zien hoe iedereen was en met wie ik uit moest kijken. Verder... heb ik nog een leuke jongen gezien..
Ik heb het grootste deel van de pauze besteed met hem bekijken en te bekijken hoe hij was. Hij heeft Blonde haren, en zijn ogen... zijn ogen zijn diep blauw.. Hij ziet er heel lief en schattig uit. Alleen... zijn vrienden niet... Ik kwam er toen ik ze bekeek al snel achter dat ze bij dé populaire van de school hoorde. Wel heel opvallend als er om de vijf minuten iemand langs komt en hun groet... Alleen iets in de ogen van de blonde jongen kon ik niet plaatsen.. Hopelijk kom ik daar binnenkort nog achter!?. Trouwens.. Gister had ik toch verteld dat ik een kilo was afgevallen? Ik ben vandaag niets aangekomen, alleen maar afgevallen! 2 kilo dit keer! Leven op water heet dat tegenwoordig. Maar nog steeds ben ik niet tevreden met mijn gewicht en mijn lichaam. Op school liepen er namelijk veel dunnere mooiere meisjes rond. Je kent het spreekwoord. Wie mooi wil zijn moet honger lijden. Toch?
Ik moet nu gaan. Want om net zo dun en mooi te worden als die andere meisjes moet ik natuurlijk sporten. Veel mensen zien zweet als nadeel. Ik niet. Zweet is vet dat huilt. en dát? Dat zie ik graag.
Lots of love,
Eleana
Reageer (3)
Sweat is fat crying, yup ik ken die quote!
1 decennium geledenzweet is vet dat huilt genial!! ik lach me dood hiero haha
1 decennium geledenmaar oke hm leuk hoofdstuk! Snell verder! Xx
je bent mooi genoeg Eleana! Nialler......
1 decennium geledenmooi. Snel verder Xx